Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två från kattlycka. Ett takhögt och ett vanligt. Så nöjd!Ni med stora katter va har ni för klösträd/sovträd? De börjar bli synd om herrn nu, han ramlar ut med ben eller huve åt alla håll numera.
Jag har Little & Bigger Giant, som jag valde specifikt för de ordentliga pelarna (12 eller 15 cm i diameter, minns tyvärr inte) och de stora hängmattorna (40 cm i diameter). Bra träd tycker både jag och katterna! Juno får dock "inte plats" många gånger, men det har mer med personlighet att göra än hennes storlek, eftersom hon var "för stor" redan som 2 kg kattunge.Ni med stora katter va har ni för klösträd/sovträd? De börjar bli synd om herrn nu, han ramlar ut med ben eller huve åt alla håll numera.
Har från kattlycka, deras Maine coon träd. Otroligt nöjd me de.Ni med stora katter va har ni för klösträd/sovträd? De börjar bli synd om herrn nu, han ramlar ut med ben eller huve åt alla håll numera.
Jag hade en 7 månaders ja.. å råkade ta hem en till med tanken dom leker väl tillsammans å blir tröttaDet är ju helt utmattande att ha kattunge, varför har ingen berättat det?
Det är fullt ös eller medvetslös, och alldelles för lite av det senare.
Nuvarande favoritsysselsättningen är att sitta *i* en blomma och gräva ut jorden ur en annan
Kommer ihåg när jag hade 4 st små busfrön. vart rätt lungt när de flytta. Men gardinlängder kan man glömma, saker i fönstren också.Det är ju helt utmattande att ha kattunge, varför har ingen berättat det?
Det är fullt ös eller medvetslös, och alldelles för lite av det senare.
Nuvarande favoritsysselsättningen är att sitta *i* en blomma och gräva ut jorden ur en annan
Jag hade det till Sune, förra katten. Funkade super! Vande in pellets med att lägga i hans vanliga låda och öka på lite efter hand.Iiiiih, vad spännande. Jag beställde ett startpaket Pee Wee Ecohuslåda, komplett med spade och 5 l strö, att börja med.
Jag är så peppad och fick precis pling i telefonen att säljaren lämnat över paketet till budfirman och budfirman, har mottagit paketet.
Hoppas att det funkar och att divan - Minnie gillar systemet. Det verkar ju supersmidigt, drygt och miljösmart.
Fast det står ju ingenting om vad det ÄR. Eller när eller var eller hur?Någon som ska anmäla sin katt/katter till kattkonferensen?
https://www.dn.se/varlden/kattkonferens-ska-hjalpa-hotade-tigrar/