Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina gör det, mest Lilla herrn. Han ser ut som en svart blob dåKringlar era katter? Megara ligger antingen höna eller så är hon helt utsträckt på rygg, sidan eller magen.
Haha, jag gick precis ut för att vattna plantorna jag planterade tidigare, och stängde dörren bakom mig eftersom det är mörkt ute och jag inte vill ha någon kisse i trädgården när jag inte ser.Varje natt när jag kommer hem efter mitt kvällsskift kommer Prada springandes genom hallen och möter mig
Matte är hemma, nu är allt som det ska! Även om hon inte är någon goskatt, även om det händer ibland så är hon väldigt mån om alla. Hon skulle aldrig nedlåta sig att sova med varken Paisley eller Kantarell, Ruben däremot kan hon lägga sig hos och mjölktrampa på, till hans stora förtret
Men hon håller ofta ett vakande öga över småkatterna och passar på dem
Prada, vår egen lilla matriark
Paisley brukar komma vinglandes ut ur sovrummet efter en stund, ser helt förstörd ut innan hon kollapsar på golvet, det är mitt i natten, vad är det frågan om
Sist kommer Kantarell, lika glad som alltid, halloj, vad händer här ute
Ruben ger blanka fan i vad som händer, han sover, punkt slut![]()
När jag hade båda mina som jamade rätt vad det var (Pelle, siamesen, hade pippi på att tala om att han skulle på lådan...) så var jag orolig att grannarna skulle ringa polisen och rapportera att någon misshandlade spädbarn i min lägenhet.Haha, jag gick precis ut för att vattna plantorna jag planterade tidigare, och stängde dörren bakom mig eftersom det är mörkt ute och jag inte vill ha någon kisse i trädgården när jag inte ser.
Han satt bakom dörren och skrek som ett spädbarn med stortån i kläm tills jag kom in igen!Det är kärlek. Tur jag har snälla grannar.
Mvh Midnattspysslaren.