Hon har tyvärr en hemsk matte som aldrig poppar popcornDet finns ickekall snö kallas popcorn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har tyvärr en hemsk matte som aldrig poppar popcornDet finns ickekall snö kallas popcorn![]()
Oj då kommer han bli storTack!
Ja han är ju en (fortfarande växande) 6 kilos icke atletisk katt och trädet klarar även hans bravader till översta liggplatsen![]()
Brittiskt korthår. Hans pappa väger 7-8kg så han har lite att brås påOj då kommer han bli stor
Vilken ras är han?
Känns som att Luna inte väger nånting, mest skinn och ben så hoppas hon äter upp sig snart![]()
Någon som har erfarenhet av Bozitas torrfoder? Tänkte köpa Bozita Feline Indoor and Sterilised till 2åriga damen. Vi har innekatter och dom lyckas alltid bli överviktiga. Han katten går på strikt diet pga foder allergi så tänkte testa något nytt nu till nya damen här![]()
Okej det låter bra, jag beställde en påse Hills science plan cat young adult sterilised idag så får se om det duger. Annars testar jag bozitaMina tre katter äter bozitas torrfoder. En är i fint hull, den andra är väldigt slimmad och den tredje är lite lätt tjock. Det verkar dessutom som att de gillar det. Honkatten är allergisk mot fisk och tål bozita bäst.
Alltså bara för att jag skrev så igår så har efter det igår kväll sovit i trädet och hela förmiddagen idagPå tal om sovplatser ( @Bison ) så har jag en bilbarnstol i tvättstugan på bänken sedan i december som jag inte har hjärta att flytta på för den har Kingen tydligt adopterat och tagit som sin sovplats.
Han sov alltid i klätterträdet innan men nu är det tvättstugan som gäller.
Tyckte att Luna har gått konstigt med bakbenen sen vi fick hem henne, filmade idag när hon går och höger ben ser stelt ut. Ringde katthemmet idag och hörde om dom visste något om det kanske varit en gammal olycka eller något. Men hon hade inte hört något. Om vi ville fick vi lämna henne på katthemmet i några dagar så får dom kontakta deras veterinär. Känns sådär när man precis hämtat hem henne.
Oj! Förstår att ni har reagerat. Det där såg inte ut som en normal gång. Hon måste ju in till vet oavsett, så frågan är om ni vill åka in med henne eller om ni accepterar katthemmets erbjudande. Inte roligt oavsett då ni inte alls haft henne länge.
Gick inte att bifoga filmen så fick fixa det via Youtube.