Det är en somali!Åh så tjusig!Är det en somali?
Jag föder upp och hon kommer från mig.
Jag är så glad över att försiktiga blyga Kyra direkt älskar sin nya matte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en somali!Åh så tjusig!Är det en somali?
Jättevacker liten dam.Det är en somali!
JappÅh så tjusig!Är det en somali?
Jag är så glad.Det är en somali!
Oj så vacker! Grattis till nya familjemedlemmenLilla fina Kyra
Ser ju alldeles perfekt ut.Vi har ett hörn i sovrummet bakom dörren där det från början stått en garderob, nu är den ytan tom och jag funderar på ett klösträd
Har tittat på detta, känns lite lagom till mina smådjur.
Visa bifogad fil 89527
Ser ju alldeles perfekt ut.![]()
Det är lite sammma här. Jag har också insett att ungefär alla andra katter har korta svansar. När man klappar blir det lite som när en själv klippt av en rejäl bit av håret och tvättar det för första gången.Haha, tycker Paisley är jättestor, så träffar man vanliga katter och inser att hon är en liten skrutta
Väger på köksvågen![]()
Hehe tänk dig då en britt med sina korta och tjocka svansarDet är lite sammma här. Jag har också insett att ungefär alla andra katter har korta svansar. När man klappar blir det lite som när en själv klippt av en rejäl bit av håret och tvättar det för första gången.
Jag har ingen sådan heller.![]()
Jag kan tänka mig! Märker det mest med burmorna, jag blir alltid lika förvånad när svansen tar slut. Lite snopet sådär.Hehe tänk dig då en britt med sina korta och tjocka svansar
Jag är också en sån som klappar från huvudet och hela vägen till svanstippen![]()
Jag tänker att alla katter har längre svans än en britt (bortsett från de som inte har svans då)Jag kan tänka mig! Märker det mest med burmorna, jag blir alltid lika förvånad när svansen tar slut. Lite snopet sådär.Åh alltid den låånga klappen.
![]()
Skulle aldrig komma på tanken att prova på Kingen med hans hugg-glada huggtänderTestade och Megaras svans räcker till mellan bogbladen när jag lägger hennes svans längs med ryggen. Men den är naturligtvis längre än så när den är rak. Megara uppskattade inte mätningen och hälsar att hennes svans är bra som den är och dessutom kraftig nog att vifta ner saker och ting, särskilt öppna pillerburkar och vattenflaskor samt se till att jag får mun och näsa full med katthår.
Skulle aldrig komma på tanken att prova på Kingen med hans hugg-glada huggtänder
Huskatten hade nog helt enkelt bara för lång svans för henne att orka bära upp den![]()