Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh... De dagarna blir så långa när man väntar...På torsdag kommer lilla missen
Längtar så
Hon är ju iofs vuxen men lika spännande för det![]()
VerkligenÅh... De dagarna blir så långa när man väntar...
Det blir idagPå torsdag kommer lilla missen
Längtar så
Hon är ju iofs vuxen men lika spännande för det![]()
Haha ja lilla vännen juDet blir idag
Just nu är hon kontorskatt med mig. Hon ligger i sin bur och spinner högt.
Jag har badat henne som inför en utställning så hon undrar nog var fasen domaren och alla andra katter är.
Jag längtar verkligenDet blir idag
Just nu är hon kontorskatt med mig. Hon ligger i sin bur och spinner högt.
Jag har badat henne som inför en utställning så hon undrar nog var fasen domaren och alla andra katter är.
Bild?
Just nu är hon under soffan men ska fota så fort hon är frammeBild?![]()
Pyttekatterna! Nu vill jag också ha en våg.Vägde alla kissar idag
Prada 2.6 kg
Kantarell 2,1 kg
Paisley 3,6 kg
Tror inte Paisley blir mycket större, Kantarell slutar nog på runt 5 kg så han kommer bli en jätte jämfört med de andra![]()
Pyttekatterna! Nu vill jag också ha en våg.Skulle tro att Kim är någonstans mellan 3-3,5 sådär på en höft om jag jämför med shoppingkassen.
![]()
Välkommen hitÄr fodervärd åt en fin Cornish Rex-hona. Har världens bästa relation med henne och i måndags fick hon små bebisar, 4st. Då hon födde i en låda på sängen så delar vi säng veckan ut tills hela boet får flyttas till inhägnaden.
Hon är väldigt envis av sig så vi har lite krig när jag ska sova. För hon vill prompt flytta ungarna när jag lagt mig, då ska dom ligga tätt intill mig istället för i boet där hon födde. Min envishet vinner alltid tillslut och hon ger upp försöket. Misstänker att mamman ser mig som någon form av trygg plats och att det är ett gott betyg.
Vilken skönhetLilla fina Kyra
Åh så tjusig!Lilla fina Kyra