Vet inte riktigt om detta passar hÀr, men hade ingen lust att starta en egen trÄd.
Hejsan! TisseTass hÀr (ett av mÄnga fÄniga smeknamn pÄ kattstackarn pÄ min profilbild) med lillkillen Jon:
Visa bifogad fil 88067
Jon köpte jag frĂ„n ett katthem för ca 2 Âœ Ă„r sedan efter att jag förlorat min lilla siamesgrabb och hans orientalsyster med 6 mĂ„naders mellanrum. Han Ă€r en försiktig liten kille som reagerar pĂ„ plötsliga och konstiga ljud, men han fungerar vĂ€ldigt bra hĂ€r hemma hos mig. En lugn och snĂ€ll innekatt, som gör i princip allt för mat och som jag har "lĂ€rt" tass t.o.m.
Jag som Àger honom har autism (högfungerande) och lider Àven av social fobi och jag tror det Àr bl.a. dÀrför vi passar sÄ bra ihop. Jag Àr inte högljudd och stojig med en massa personer som kommer och hÀlsar pÄ titt som tÀtt, utan vi muppar runt hÀr tillsammans.
Har lÀst mycket hÀr pÄ buke det senaste Äret (hund och katt) och har kÀrat ner mig i ett antal hundar och katter som jag skulle kunna kidnappa utan att blinka. Tur för er att jag Àr för feg för att ens försöka.
Just nu ligger Jon i mitt knÀ och kikar med ena ögat pÄ mitt första inlÀgg hÀr. Vet inte om han Àr sÄ imponerad...