Kattsnack #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köper 7,5kg Mush och sedan får min stackare äta det tills det är slut och sedan blir det 7,5kg till med samma smak. Ingen variation alls, ingen sås och han måste tugga köttbullarna 😁 enda lilla variationen han får är olika smaker på Dreamies (där nyheten med smak av kattmynta var; :love: ).
Trillar väl ner någon bit av rå lövbiff ibland också men annars äter stackarn nästan alltid samma mat.

Aaaaagggh! Junos uppfödare har två superfina kullar, varav den yngsta kullen (som bara är ett par veckor) är helsyskon med Juno. Det är plågsamt att se alla dessa kattungebilder på Facebook när man man vill göra är att kidnappa hela högen! Eller i alla fall en. En till katt kan inte skada, eller hur? Eller hur!?!?

(Nej, jag ska inte ha en till katt.)

Aaaaagggh! Junos uppfödare har två superfina kullar, varav den yngsta kullen (som bara är ett par veckor) är helsyskon med Juno. Det är plågsamt att se alla dessa kattungebilder på Facebook när man man vill göra är att kidnappa hela högen! Eller i alla fall en. En till katt kan inte skada, eller hur? Eller hur!?!?

Hur är det nu, största skillnaden är mellan en och två katter, och ingen skillnad märks mellan två och tre? :angel:

Tre katter är perfekt! :D

Jag tror inte en till skadar, blir nog bara ännu bättre :angel:

Hur är det nu, största skillnaden är mellan en och två katter, och ingen skillnad märks mellan två och tre? :angel:
Låter utmärkt :angel: o allt blev ju bara bättre med 2 istället för 1!

Jag är så sugen på en unge :love: men inte detta år, körkort + renovering först och få upp bufferten sista biten. Men alla kullar börjar ju komma nu och massa söta bilder :love: men nästa vår så!
Mamma tycker att jag är galen, speciellt när jag nämnde att jag funderat lite smått på en fodervärdskatt :angel: Hennes min var obetalbar :rofl: sen lutar det åt att inte kolla på fodervärdskatt utan köpa en som är lovande för utställning men var ju tvungen retas med mamma. Hon ser alltid framför sig värsta scenariot och tänker heller inte på att vi lever väldigt olika liv, hon reser mycket :p

Hittat den ultimata lampan, som även min sambo gillar 😁
IMG_20220326_194248.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
544
Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
971
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024