Yes. Så utgår ifrån att det är därför.Tappar mjölktänder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes. Så utgår ifrån att det är därför.Tappar mjölktänder?
Nu är jag lite nöjd, Humla kommer när jag ropar
Jag beställer hem 20 kgs säckar med hemkörning.Någon av er som köper kattströ på pall? Trött på att släpa hem ett paket i taget som tar slut på ett litet kick och värre kommer det ju bli antar att det skulle spara en del pengar med
Jag beställer hem 20 kgs säckar med hemkörning.
Jag beställer ekologisk från zooplus.se, de har även bentonitlera om man hellre vill ha det.Pma gärna vart/vad
Jag köper också från zooplus, 2 säckar á 27l Greenwoods fiber klumpande (tycker inte alls det luktar och är totalt ekologiskt), det räcker i knappt tre månader för Megara. Bor i lägenhet så kan inte beställa alltför mycket. Beställer samtidigt kattmat, Bozita 48 tetror (370g) x2, räcker ungefär lika länge så jag bara behöver köpa fyra ggr om året. Dessutom bär PostNord upp de en och en halv trappa utan hiss till min dörr
PostNord är inte alltid så glada på mig, men via appen så har det gått smärtfritt de senaste gångerna peppar peppar, särskilt som jag kan välja när jag vill ha det utkört via dom. Sett till att min portkod står med och att de får lämna utanför om jag inte är hemma
Väljer jag leverera även om jag inte är hemma bär de inte upp ens om jag är hemma. De bara ställer utanför porten. Har porttelefon och de skyller på det. Men de provar inte ens att trycka på porttelefonen och be mig öppna. Eller så trycker de, säger de levererat och är borta när jag kommer ner (tre trappor)
Konstigt. Hos mig bär de upp och ställer utanför ytterdörren. De trycker på ringklockan på ytterdörren - har kodlås på porten. Om jag inte är hemma står allt utanför dörren. Antingen har jag tur eller finns i deras register som en jobbig fan