Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min katt (lever inte längre) skrämde bort en bordercollie en gång, sen revirkissade hon på närmaste träd.För många år sedan hade min pappa och hans familj en katt, eller två, varav den ena blev heltokig när hon fick ungar. Min pappa fick besök av hundägare - vi pratar dobbisar, rottisar, schäfrar som klagade på att deras hundar inte vågade gå förbi tomten eftersom det kom en liten svart och vit furie som attackerade den stackars hunden som blev skräckslagen och flydde - tomten låg precis vid början på en skogsstig där många rastar sina hundar.
Man ska inte underskatta aggressiva fyra part klor och en uppsättning tänder som riktar in sig på nos och ögon. Särskilt en hona som försvarar sina ungar![]()
Katter bevisar verkligen att man behöver bara tro att man är störst och bästMin katt (lever inte längre) skrämde bort en bordercollie en gång, sen revirkissade hon på närmaste träd.![]()
Nu är jag lite nöjd, Humla kommer när jag ropar![]()
Humla går vanligtvis inte upp på bordet när vi äter längre (efteråt är en annan sak dock).
Jag kan inte gå någonstans utan en katt, mer eller mindre. Gulligt men lite jobbigt när jag måste jobba, det funkar inte så bra med en katt på tangentbordetHade jag haft Zoom-möten hade hon konstant bombat dem
Det här är standard när jag äter:
Visa bifogad fil 59457
Gulligt men lite jobbigt när jag måste jobba, det funkar inte så bra med en katt på tangentbordetHade jag haft Zoom-möten hade hon konstant bombat dem
![]()
Fy vad Humla luktar illa ur munnen. Bara av att ligga och gäspa bredvid mig.![]()