Kingen blir 5 månader nu den 20/11Jag var tvungen att göra som @Michellan95 och ta fram Rosti-skålen för vägning
Treliters funkar utmärkt och damen väger strax under 2,6kg med några dagar kvar till fem månader![]()
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kingen blir 5 månader nu den 20/11Jag var tvungen att göra som @Michellan95 och ta fram Rosti-skålen för vägning
Treliters funkar utmärkt och damen väger strax under 2,6kg med några dagar kvar till fem månader![]()
Alltså de är ju typ flytande så du får väl testaUndrar om Disa ryms i 5 l-kastrullen...![]()
![]()
Jag har alltid tyckt att burmor är lite speciella grundat de två jag träffat varav jag kände den ena hela hennes liv, dina anekdoter förstärker min uppfattning.Megara skulle aldrig acceptera att sättas i någon skål. Så jag smyger med digitalvåg när hon sover djupt och snarkar. Fort på med henne innan hon hinner vakna. Vänta tills hon somnar igen och upprepar. Väntar tills hon somnar om och gör det en tredje gång.
Vid det laget har hon tröttnat rejält och sover med ett öga öppet.
Jag har alltid tyckt att burmor är lite speciella grundat de två jag träffat varav jag kände den ena hela hennes liv, dina anekdoter förstärker min uppfattning.![]()
![]()
Han sätter sig helt frivilligtMegara skulle aldrig acceptera att sättas i någon skål. Så jag smyger med digitalvåg när hon sover djupt och snarkar. Fort på med henne innan hon hinner vakna. Vänta tills hon somnar igen och upprepar. Väntar tills hon somnar om och gör det en tredje gång.
Vid det laget har hon tröttnat rejält och sover med ett öga öppet.
Han sätter sig helt frivilligtbästa stunden på veckan är när skålen kommer fram. Nästan lika roligt som kartonger
![]()