Hela livet ...Det värsta är väl att vissa individer är sent utvecklade och därmed kattungar i sådär... 10 år?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela livet ...Det värsta är väl att vissa individer är sent utvecklade och därmed kattungar i sådär... 10 år?![]()
Men britten är ju en långsam ras som är färdigväxta sent och sent utvecklade så det faller sig ganska naturligt tänker jagDet värsta är väl att vissa individer är sent utvecklade och därmed kattungar i sådär... 10 år?![]()
Andas. Katter har ju förmågan att försvinna puts väck och plötsligt återuppstår. Som jag förstår det finns ingenstans hon kan ha tagit vägen? Nån risk att bli inlåst, fastna etc?Jag är så jävla orolig. Iris och Balder var uppe på vinden en stund i eftermiddags. Där har både Pipen och katten dessförrinnan sprungit i alla tider men nu är Iris försvunnen. Balder klättrade ner själv efter en liten stund så jag kilade upp för att ta ner Iris eftersom inte klättrar så bra men hon fanns inte där.
Syrran och jag har gått igenom hela vinden inklusive grannens del tre gånger men inte minsta lilla ljud. Man kan bara komma upp via lucka i taket inne i min och grannens lägenheter.
Fy fan! Vad gör jag nu liksom?
Andas. Katter har ju förmågan att försvinna puts väck och plötsligt återuppstår. Som jag förstår det finns ingenstans hon kan ha tagit vägen? Nån risk att bli inlåst, fastna etc?
Jag vet inte men jag håller tummarna att hon snart är nere hos dig igenJag är så jävla orolig. Iris och Balder var uppe på vinden en stund i eftermiddags. Där har både Pipen och katten dessförrinnan sprungit i alla tider men nu är Iris försvunnen. Balder klättrade ner själv efter en liten stund så jag kilade upp för att ta ner Iris eftersom inte klättrar så bra men hon fanns inte där.
Syrran och jag har gått igenom hela vinden inklusive grannens del tre gånger men inte minsta lilla ljud. Man kan bara komma upp via lucka i taket inne i min och grannens lägenheter.
Bara en tanke, men prova att ta med Balder upp och sätt dig ned med honom i knäet och försök få honom att jama eller lek med honom under uppsyn? Kanske det lockar fram Iris om hon tycker att hon hittat ett jättebra ställe att skrämma matte medJag är så jävla orolig. Iris och Balder var uppe på vinden en stund i eftermiddags. Där har både Pipen och katten dessförrinnan sprungit i alla tider men nu är Iris försvunnen. Balder klättrade ner själv efter en liten stund så jag kilade upp för att ta ner Iris eftersom inte klättrar så bra men hon fanns inte där.
Prova ställ fram mat där uppe och se om hon lockas fram av lukten?Jag är så jävla orolig. Iris och Balder var uppe på vinden en stund i eftermiddags. Där har både Pipen och katten dessförrinnan sprungit i alla tider men nu är Iris försvunnen. Balder klättrade ner själv efter en liten stund så jag kilade upp för att ta ner Iris eftersom inte klättrar så bra men hon fanns inte där.
Jag är så jävla orolig. Iris och Balder var uppe på vinden en stund i eftermiddags. Där har både Pipen och katten dessförrinnan sprungit i alla tider men nu är Iris försvunnen. Balder klättrade ner själv efter en liten stund så jag kilade upp för att ta ner Iris eftersom inte klättrar så bra men hon fanns inte där.
Hur har det gått?Jag är så jävla orolig. Iris och Balder var uppe på vinden en stund i eftermiddags. Där har både Pipen och katten dessförrinnan sprungit i alla tider men nu är Iris försvunnen. Balder klättrade ner själv efter en liten stund så jag kilade upp för att ta ner Iris eftersom inte klättrar så bra men hon fanns inte där.
Märks det nåt på Balder?Jag bor alltså i en ganska liten lägenhet med öppen planlösning så jag ser luckan oavsett vart jag befinner mig i och hör därmed alla ljud uppifrån också.
Märks det nåt på Balder?
Jag bor alltså i en ganska liten lägenhet med öppen planlösning så jag ser luckan oavsett vart jag befinner mig i och hör därmed alla ljud uppifrån också.