Kattsnack #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en sån enorm lättnad! När jag precis hade dragit ut henne ur hålet i väggen och fick hålla i henne igen så bröt jag ihop. Försökte säga tack till vaktis och sotaren men jag bara hulkade.
Det kommer ta tid att få henne ren. Har badat henne två gånger nu och vattnet var helt svart även andra badet. Imorgon ska vi åka in till Vettris och kolla upp henne men hon verkar helt ok. Har t o m lekt lite med Balder en stund + ätit, kissat o s v.
Har insett hur fantastiskt många underbara vänner och människor jag har omkring mig. <3

När ska jag lära mig att jag måste dricka vatten i flaska hemma, om jag inte vill dela glas med morrisen? O_o

Bifogade filer

• 2DFDB2D5-E38E-4BF7-A43F-1998FFCAA156.webp
    2DFDB2D5-E38E-4BF7-A43F-1998FFCAA156.webp
    195,2 KB · Visningar: 22
Nu har jag beställt två stycken SureFeed foderautomater. Det fick bli den gamla hederliga varianten och inte den som går att koppla ihop med telefonen - jag KAN faktiskt inte sitta på jobbet och få en notis om att någon av katterna har ätit... Jag har redan visat för mycket av min CCL-sida för mina jobbkamrater. 😂
Men nu kommer jag att slippa problemet med att katterna försöker stjäla varandras mat. :D

Här är en till :laugh:
74B91E3F-5B96-43C0-90A3-2B37786D2449.jpeg

(Det var lite för lite vatten i glaset så kisse var tvungen att pressa sig ner i glaset :D)

Det bästa var ändå när pappa hade ätit kycklingvingar en kväll som typ lördagsgodis och somnat ifrån benen på tallriken. Morgonen efter låg det helt ren-tvättade ben utspridda över hela lägenheten 😅

Nu har jag beställt två stycken SureFeed foderautomater. Det fick bli den gamla hederliga varianten och inte den som går att koppla ihop med telefonen - jag KAN faktiskt inte sitta på jobbet och få en notis om att någon av katterna har ätit... Jag har redan visat för mycket av min CCL-sida för mina jobbkamrater. 😂
Men nu kommer jag att slippa problemet med att katterna försöker stjäla varandras mat. :D

Rapportera gärna

Här är surefeedern fortfarande Ondskan själv...

Det är en sån enorm lättnad! När jag precis hade dragit ut henne ur hålet i väggen och fick hålla i henne igen så bröt jag ihop. Försökte säga tack till vaktis och sotaren men jag bara hulkade.
Det kommer ta tid att få henne ren. Har badat henne två gånger nu och vattnet var helt svart även andra badet. Imorgon ska vi åka in till Vettris och kolla upp henne men hon verkar helt ok. Har t o m lekt lite med Balder en stund + ätit, kissat o s v.
Har insett hur fantastiskt många underbara vänner och människor jag har omkring mig. :heart
Åh vilken lättnad! Så väldigt väldigt skönt att det ändå inte hann gå så lång tid innan hon räddades :heart lilla raringen :heart:heart
Men väldigt sotig! O_o:o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
556
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: escodobe
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
860
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 656
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka