Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas de hittar felet och hon snabbt blir bättre!Uppdatering.
Kontraströntgen visade inget. Nu har hon även blod i urinen så urinprov är taget. Spyr fortfarande.
Dom verkar i nuläget mest tro på någon infektion/inflammation/virus. Uvi, magsjuka eller något.
Så jobbigt att inte veta och att hon fortfarande mår pyton
Dom frågade hur jag tänker med dräktigheten då vissa mediciner hon kan behöva inte är så bra men den är ju i det här läget helt oviktig! Vill bara att Zissi ska bli bra och komma hem
Lillkatt har kinkat med maten sen i juni, varit hungrig men inte velat äta vad vi än köpt (jo hitta nån burk lyx-sheba 80 gr för 14 kr men det var inte ens fullfoder)
Så kom jag på att vi skulle prova mush och vilken hit, nu börjar jag oroa mig för om han går upp i vikt för fort istället (400 g på en vecka)
Men som sagt han älskar maten och äter upp bullarna även om de inte hunnit tina och har även börjat äta av torrfodret som han ratat så länge
Ett stor plus är att han inte levererat vildfångad mat på hallmattan på en hel vecka, halleluja
Hoppas det för han har varit läskigt smal, hade han inte börjat öka nu hade jag bokat tid hos vet.Du behöver inte oroa dig för att de går upp för mycket av Mush han kommer landa på sin perfekta vikt.
@Alexandra_W I väntan på att du ska skriva en underbar bok om Lukas, så undrar jag om du har en länk till historien om honom? Vet att du har skrivit om hur du hittade en katt i uthuset/stallet, men läste inte den då. Måste få veta lite mer om trollet
Om det lilla pyret som dök upp
https://www.bukefalos.se/threads/de...a-om-en-katt-aer-oevergiven-eller-ej.1424494/
Om hur han sen blev lägenhetskatt
https://www.bukefalos.se/threads/fundering-kring-fd-hemloes-katt-och-nytt-hem.1482216/
Dock tror jag de flesta bilderna är brutna i första tråden iaf
Glöm bara inte i din bok att lägga till Lukas och särbos förhållande Jag älskar bilden du la upp där Lukas sitter på armstödet och tittar uppfordrande på särbos mat i förvissningen att den ska delas med av.