Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att höra!Aaah min bror sa ja! På prov ”typ en månad” men känner jag honom rätt kommer han aldrig låta henne flytta vidare när hon väl flyttat inlilla Inkis, nu ska du få allt du förtjänar ❤
Jag vet inte ärligt talat, funderar på om hon hade accepterat en unge eller om det liksom var Sauron och Sixten som var hennes gäng och dom enda som dög. Jag tror jag ska låta henne vara själv ett tag och se hur hon hanterar det, hon kanske har kommit på att hon vill ha matte för sig självVad skönt att höra!
Men hur är det med Disa, vill hon bli änka?
Kattlogik...Megara är en underlig katt, hon har oerhört känslig hörsel och spritter till för småsaker. En hund som skäller, en fågel som tjattrar, någon som pratar, ibland hör jag ingenting och hon reagerar på något har ingen aning om vad.
Jag hamrar och borrar och svär högt och sätter upp tunga hyllplan, Megara sitter precis bredvid och kollar på intresserat. Ibland får jag be henne flytta på sig så hon inte blir mosad om jag tappar ett hyllplan.![]()
Hon kanske var en häst i ett tidigare liv?Megara är en underlig katt, hon har oerhört känslig hörsel och spritter till för småsaker. En hund som skäller, en fågel som tjattrar, någon som pratar, ibland hör jag ingenting och hon reagerar på något har ingen aning om vad.
Jag hamrar och borrar och svär högt och sätter upp tunga hyllplan, Megara sitter precis bredvid och kollar på intresserat. Ibland får jag be henne flytta på sig så hon inte blir mosad om jag tappar ett hyllplan.![]()
Idag har jag en jobbig dag.
Jag saknar min älskade Mis, min once in a life time, så det gör ont i hjärtat. Det är 2,5 år sedan jag var tvungen att ta bort henne och nu är det bara en vecka kvar till jag ska hämta min nya lilla britt.
Mis var så speciell och hon var verkligen min, min lilla skugga och jag älskade henne så innerligt.
Idag har jag dessutom varit lite ambivalent och jag längtar ihjäl mig efter min lilla ”Fluffy” och tiden kan inte gå nog så fort samtidigt som det är så bekvämt att inte ha katt. Barn med förkylningsastma och släkt samt vänner med pälsdjursallergi.
Men det kommer bli bra, jag längtar verkligen efter honom ❤ Men det är bara en sån dag. Jag saknar Mis, jag saknar att dra fingrarna genom hennes päls. Jag saknar att kalla på henne när jag inte kunde sova och hon kom kurrande och lade sig mellan min och makens kuddar. Jag saknar henne så mycket, jag var aldrig ensam med henne
Visa bifogad fil 56738
Jag var likadan och ambivalent när jag var gravid med barnen. ”OMG vad har vi gett oss in på” och jag ångrar varken barn eller min fantastiska lilla kille som väntar på oss.