Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några dagar, 3-4Ni som ska få hem små kattungar, har ni tagit någon ledighet i samband med att ni får hem dem? I så fall, hur länge?
Helt lediga två dagar tillsammans, sedan ensam 4h tredje dagen och ca 5h fjärdedagen. Sen har jag inte planerat så mycket mer.Ni som ska få hem små kattungar, har ni tagit någon ledighet i samband med att ni får hem dem? I så fall, hur länge?
Jag kommer jobba hemifrån iaf en vecka, och därefter jobba hemma hela eller halva dagar ytterligare en tid.Ni som ska få hem små kattungar, har ni tagit någon ledighet i samband med att ni får hem dem? I så fall, hur länge?
Helt klart nackdelen med att jobba inom tandvården. Väldigt svårt att jobba hemifrån och ganska ohygienisktJag kommer jobba hemifrån iaf en vecka, och därefter jobba hemma hela eller halva dagar ytterligare en tid.
En fördel med corona, att arbetsgivaren insett att hemarbete funkar.![]()
Ja, det skulle funka sådär då...Helt klart nackdelen med att jobba inom tandvården. Väldigt svårt att jobba hemifrån och ganska ohygieniskt![]()
Ni som ska få hem små kattungar, har ni tagit någon ledighet i samband med att ni får hem dem? I så fall, hur länge?
Jag jobbar hemifrån pga coronan så det löste sig ju så sätt. Att vara hemma en period kändes nödvändigt iom att det är 2 katter som ska introduceras. Idag var hon ensam några timmar (än så länge får de då vara på varsin våning när jag inte har uppsikt). Verkar inte alls orolig men är väldigt glad och kelen när man kommer hem. Idag låg hon och sonen bredvid varandra på golvet och myste/vilade en lång stund så fort vi kom hem.Ni som ska få hem små kattungar, har ni tagit någon ledighet i samband med att ni får hem dem? I så fall, hur länge?
Lycka till med den lille.Nu har vi kommit hem efter en lååååång dag. Vad ska jag säga? Lilla Iris är sypermysig och gosig men vilken oreda det var hos uppfödaren. När jag kom dit fick jag veta att hon bara hade fått en av två vaccinationer p g a ögoninflammation. Den infon hade jag inte fått innan så det kom som en överraskning. Ögoninflammationen har behandlats med ögondroppar och veterinärprotokollet från igår är utan anmärkning. Jag tycker dock att ena ögat fortfarande är lite rinnigt så får väl kolla upp det i samband med nästa vaccinering. Men hon är söt och hon kommer få det bra här.
Visa bifogad fil 56356
Lycka till med den lille.
Låter tyvärr inte som någon vidare seriös uppfödare. Jag hade nog inte accepterat det hela, utan begärt ytterligare besiktning av veterinär och att uppfödaren betalar för eventuella kostnader i samband med ögoninflammation.
Självklart ska uppfödaren betala den andra vaccinationen.
Är uppfödaren godkänd än förbundet? (Heter det så?).
Om ja, anmäl.
Jättebra.Uppfödaren kommer ta eventuella kostnader och hon har skickat in registrering av stamnamn till Sverak. Jag ringde dom och kollade.
Så väldans söt! Ser fram emot bildbomb!Nu har vi kommit hem efter en lååååång dag. Vad ska jag säga? Lilla Iris är sypermysig och gosig men vilken oreda det var hos uppfödaren. När jag kom dit fick jag veta att hon bara hade fått en av två vaccinationer p g a ögoninflammation. Den infon hade jag inte fått innan så det kom som en överraskning. Ögoninflammationen har behandlats med ögondroppar och veterinärprotokollet från igår är utan anmärkning. Jag tycker dock att ena ögat fortfarande är lite rinnigt så får väl kolla upp det i samband med nästa vaccinering. Men hon är söt och hon kommer få det bra här.
Visa bifogad fil 56356