Mina missar fyller år idag...
Eller rättare sagt har de lagt dagens datum som födelsedatum....
Eller rättare sagt har de lagt dagens datum som födelsedatum....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har stackars lille Pip inget foder framme sedan några timmar, bara vattenskålen. Usch, jag tycker det är skitjobbigt att vi ska in till veterinären igen i morgon, hoppas de inte drar några tänder på honom utan att det räcker med tandsten och puts.
Gårdagen ägnades åt att skrika fula ord åt varandra och ilsket äta samma mat medan det blängts surt. Själv ligger jag sömnlös inför veterinärbesöket idag och oroar mig för narkosen och vad det ska kosta. Pip sover lugnt under täcket, byter plats när jag stör honom genom att vända på mig och Myran var hit en liten stund men gått och lagt sig någon annanstans igen.Vi håller tummar, tass och tår här Hoppas Myran är riktigt snäll mot stackars Pip.
Pip fick äntligen en skål med torrfoder som åts med god aptit, Sheban som jag gav honom tidigare har han mest slickat i sig av såsen av.
Han hade problem med tänderna och fick bl a dra några.Vad gjorde de hos vet?
Vilken söt kort svans
Jaa, han förlorade hälften som liten -men den lilla bit han har duger fintVilken söt kort svans
Awww vad gulligtJaa, han förlorade hälften som liten -men den lilla bit han har duger fint
Den kommunicerar tydligt
glad: skakar och vibrerar som en skallerorm
upphetsad/taggad i lek, eller skrämd: fluffig, jämntjock som ett block
sugen på något speciellt ätbart: då blir den som en julgran, fluffig längst ner och smal längst upp
Otto och min dotter yogar
Vad kallas avslutningen från Otto? Yogaakupunktur med liten katt?