Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 48062
Nu jävlar, om Alice inte är intresserad av denna så slänger jag min ampellilja!
Jag har tröttnat på ampelliljan Och nu köpt denna.Vad har du provat innan? Mina vill ha tunt fint gräs. Tog ett tag innan jag fattade det.
Surar Disa för att hon inte får vara med eller för att det är en ny katt där?Tramstanterna har tittat på varandra på håll genom glasdörren till vardagsrummet. Disa ligger nu och tjurar i min säng medan Ingeborg chillar i soffan. Tänkte att all ev dramatik skulle utspela sig typ nu men dom verkar ju helt ointresserade av att samarbeta
För att hon inte får vara med när jag var i hennes del var hon grinig, nu sitter jag inne hos Ingeborg och Disa sitter vid dörren och ylarSurar Disa för att hon inte får vara med eller för att det är en ny katt där?
Jag vet inte hur vanligt det är men det kan vara astma.Okej nu har jag haft stenkoll på Sparky och utfört ett litet experiment. Är ganska säker på att det är maten som gör att hon hostar.
Jag ska ringa first vet och fråga om råd men undrar om det är någon mer här som varit med om samma?
Allmänt är hon som vanligt. För mycket energi glad och positiv till allt, vill vara med mycket, vill gosa massor, äter, dricker, gör sina behov. Så är inte superorolig. Jag och Sparky har ju varit med om både halvsidesförlamning, bi och humlestick, och leksaksbit fast i magen - så jag tror jag kan se rätt bra när något är tokigt. Hon visar noll nu förutom hostande. Hon hostar några sekunder efter att hon ätit, men inte alla gånger.
Blir väl att testa någon ny mat
Har tittat lite på det men det stämmer inte in så bra. Hon kan springa och hoppa och leka i timtal utan att bli det minsta hostig. Andas inte heller med öppen mun. Bara sett henne göra det en gång men då hade hon legat ute på balkongen i 32 grader och fick sen för sig att få glädjefnatt och rusa runt som en tok, känns som att det mer var värmeslag. Bara efter mat hon hostar.Jag vet inte hur vanligt det är men det kan vara astma.
Alltså vilken liten ragata jag har. Ingeborg vågade sig fram till nätet och Disa tog fart från soffan och HOPPADE rakt in i nätet. Mitt i! Tavelkrokarna på sidan flög åt helsike men dom upptill höll, så hon studsade tillbaka in. Hon verkar inte ett dugg arg utan bara extremt hetsig och på. Stackars Ingeborg är skiträdd igen, sitter under nattduksbordet och fräser till och med åt mig. Vet fan inte hur jag ska gå vidare med det här, om det ens finns nåt hopp.
Tillägg: blev påmind om att det bara gått två dagar men ÄNDÅ. Ska Disa vara en skata så spelar det ju ingen roll liksom. Blä. Jag gillar Ingeborg.
Hade. Refillen är i limbo mellan apotea och min brevlåda har gett dom såna där lugnande/calming godisbitar från aptus men det verkar inte direkt hjälpa.Har du preppat bostaden med Feliway Friends?