Om du inte ställer klockan då?Megara måste vara klärvoajant. Oberoende av vilken tid jag satt klockan på ringning så väcker hon mig ofelbart en kvart innan. Oftast genom att gå på mig, stå på mitt bröst, slicka mig i ansiktet och äta på håret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte ställer klockan då?Megara måste vara klärvoajant. Oberoende av vilken tid jag satt klockan på ringning så väcker hon mig ofelbart en kvart innan. Oftast genom att gå på mig, stå på mitt bröst, slicka mig i ansiktet och äta på håret.
Om du inte ställer klockan då?
Obs, jag skrev ovan medan hon mjölktrampade rakt ovanpå mitt ena brösts bröstvårta stirrande på mig.... Varför verkar Alice dras mot att trampa på mina BRÖST? Asså, jag har ju en hel mjuk mage att trampa på också, det känns bara så awkward när hon MJÖLKtrampar på mina bröst
(Eller så har hon luskat ut att chansen är större att jag börjar klappa henne om hon trampar på bröstet istället för magen .... Näää )
Olof och Svante är ute på balkongen. Nyss kom en JÄTTEARG Blåmes och satte sig på näträckets överkant. Den var verkligen JÄTTEarg, skrek och snattrade och hade burrat upp fjädrarna på huvudet som en kam.
Olof och Svante sprang in och satte sig i fönstren istället för att spana på den
Sparky håller med! Hon är mycket nöjd med att matte är hemma, speciellt när matte tröttnar och pausar. Då blir det ofta lek med dressyrspöt - världens bästa leksak, tydligenKattkollektivet hälsar unisont att hemarbete är bäst och hoppas deras matte ska vara krasslig minst ett halvår framöver.
(Matte känner efter fyra dagar att det är minst tre för mycket och överväger att börja tala med krukväxterna)
Megara tycker att det här med en slav hemma är onödigt. Bara någon som tvångsgosar när man bara vill sova fridfullt i solskenet. Mindre portioner mat även om de kommer mer ofta. Bli instängd i köket - idén var att hon skulle vara utestängd.
Dumma slav har inte ens tid att leka och schasar bort katt från att gnaga på datorskärmen.
Hu vad det blåser ute nu! Känner inte alls för att stoppa stackars Pip i buren och bära ut honom till bilen i den här blåsten.
Ja, vi får se. Det verkar lovande iaf att det inte är FORL. Nu ska han sövas nästa torsdag för röntgen och en mer nogran kontroll och tandsten så får vi se om det hittar något mer. Han var väldigt glad att komma hem igen och åt med god aptit.Det hålls tummar, tassar och tår här att svarta pantern får behålla alla sina tänder