Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag trodde inte att han var så dålig när vi åkte till vet igår, men hela magen var full av cancer.
Tack! Jag trodde inte att han var så dålig när vi åkte till vet igår, men hela magen var full av cancer.![]()
Som fan!Fuck cancer
Kram och beklagar ❤Tack! Jag trodde inte att han var så dålig när vi åkte till vet igår, men hela magen var full av cancer.![]()
Tack!Kram och beklagar ❤
Tack!Beklagar @tigerflicka![]()
Visa bifogad fil 52021
Jag är så himla ledsen, min fina lilla katthona blev påkörd i onsdags och finns nu inte mer. (Jag ser gärna att ni inte kommenterar att hon inte borde ha varit ute, påkörning alltid är en risk när man låter dom gå fritt ute, det finns ingen som klandrar mig själv mer än vad jag gör).![]()
Älskade fina lilla katt, jag bara gråter och gråter. Hon var en så fin liten katt, världens snällaste.
Kvar är nu hennes drygt 6 månaders son (den grå/vita på bilden). Jag vet inte hur jag ska göra, han har ännu inte visat några tecken på att han mår dåligt själv, men han har ju aldrig varit själv och de hade ett väldigt nära band till varandra. Han är en väldigt social och lekfull individ. Just nu känns det inte som att jag vill skaffa en till katt, men jag vill ju inte heller att han ska vara olycklig. Han kommer bara att få gå ut i koppel hädanefter. Tips och råd mottages gärna! Både ang. om jag borde skaffa en kompis till honom (och vad för någon, omplacering? Kattunge/vuxen?) och allmänna tips i detta läge.
Tack för råd!Jag beklagar.
Vänta och se är mitt råd angående sonen. De brukar visa rätt bra själv om de trivs själv eller inte. Och katter är ju egentligen solitärer.
Så.ta hand om sonen och avvakta beslut om. Ev kompis. Blir det sen så att en kompis är bäst så brukar kattungar vara enklast att sammanföra med annan katt. Vuxna katter kan vara superknepiga (men kan gå bra med) så välj då en som tidigare uppskattat sällskap, är social osv. Men som sagt en kattunge är allra enklast I de flesta fall.
Visa bifogad fil 52021
Jag är så himla ledsen, min fina lilla katthona blev påkörd i onsdags och finns nu inte mer. (Jag ser gärna att ni inte kommenterar att hon inte borde ha varit ute, påkörning alltid är en risk när man låter dom gå fritt ute, det finns ingen som klandrar mig själv mer än vad jag gör).![]()
Älskade fina lilla katt, jag bara gråter och gråter. Hon var en så fin liten katt, världens snällaste.
Kvar är nu hennes drygt 6 månaders son (den grå/vita på bilden). Jag vet inte hur jag ska göra, han har ännu inte visat några tecken på att han mår dåligt själv, men han har ju aldrig varit själv och de hade ett väldigt nära band till varandra. Han är en väldigt social och lekfull individ. Just nu känns det inte som att jag vill skaffa en till katt, men jag vill ju inte heller att han ska vara olycklig. Han kommer bara att få gå ut i koppel hädanefter. Tips och råd mottages gärna! Både ang. om jag borde skaffa en kompis till honom (och vad för någon, omplacering? Kattunge/vuxen?) och allmänna tips i detta läge.
Tack!Jag beklagar förlusten![]()
När jag tog bort Tassa blommade Missia upp. Hon visade mycket tydligt att hon trivdes utmärkt som ensamkatt. Vänta och se säger jag, det kan mycket väl vara att han inte har problem med att vara ensamkatt.