Idag dök den gråa katten upp igen.. I vårat vardagsrum. Hade ytterdörren öppen på framsidan i tio minuter, hade aldrig i mitt liv trott att han skulle gå in den vägen men jodå där satt han. Bakom dotterns pippi hus. Vi tittade på varandra i tio sekunder, jag sa - nej men hej du, är du här? backade några meter och ut sprang han med en himla fart. Tur våra två var med husse på baksidan.
Jag har verkligen inget emot andras katter på något vis, bryr mig inte att de är på tomten eller på våran altan heller för den delen, men vill helst inte ha andras katter i huset faktiskt.
Vill ju kunna vädra ut ordentligt, speciellt på kvällarna om det blir en varm sommar. Nätdörr? Är det svårt att snickra ihop?
Jag har verkligen inget emot andras katter på något vis, bryr mig inte att de är på tomten eller på våran altan heller för den delen, men vill helst inte ha andras katter i huset faktiskt.
Vill ju kunna vädra ut ordentligt, speciellt på kvällarna om det blir en varm sommar. Nätdörr? Är det svårt att snickra ihop?