Stänga in katten under sängen i ett dygn?
Nej tack.
Då får katten vingla runt under uppsikt.
Det var inte det jag skrev/menade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stänga in katten under sängen i ett dygn?
Nej tack.
Då får katten vingla runt under uppsikt.
Vi blev varnade av veterinären att narkosen/sederingen var tyngre än vanligt vid just denna operation. Samma katt kastrerades utan att bli groggy lika längeJag har för litet för det men många vet rek de får vakna i badrummet. Ofta varmt. Svårt skada sig. Ev olyckor på golvet för inget osv.
Ang ett dygn att hämta sig från narkos så haft en sån. Den ville vet direkt ta prov på njurvärdet på då det var onormalt länge att vara groggy/ostadig. Trött sure men inte raglig.
Jag förstod detDet var inte det jag skrev/menade.
Jag förstod det
Därför fattade jag inte varför @mackan hänvisade till ditt inlägg när hon svarade mig.
Fy vad obehaglig! Håller tummarna att det går bra!Sauron åker in akut nu. Jag var iväg några timmar och när jag kom hem andades han kort och hårt och har otroligt blekt tandkött![]()
Åh vad jobbigt.Sauron åker in akut nu. Jag var iväg några timmar och när jag kom hem andades han kort och hårt och har otroligt blekt tandkött![]()
Vi håller tassar, tummar och tår för Sauron.Sauron åker in akut nu. Jag var iväg några timmar och när jag kom hem andades han kort och hårt och har otroligt blekt tandkött![]()
Men åh. Håller tummar och tassar stenhårt!Sauron åker in akut nu. Jag var iväg några timmar och när jag kom hem andades han kort och hårt och har otroligt blekt tandkött![]()
@MJLee jag säger såhär : Inget med mitt inlägg var avsett att påtala för dig att du gjorde fel. Jag vågar med största säkerhet säga att inte heller @Alexandra_W var ute efter det med sina tips om hur hon gjort/gör.
tipsen var helt enkelt utifrån att du uttryckte stor oro över att katten hade försökt hoppat upp på grejer hela tiden och ramlat ner och varit rastlös under uppvaknandet . Så då delgavs det erf av hur man kan göra för att få det lugnare och säkrare för katten .Varken mer eller mindre![]()
Tack.Väldigt ledsam tråkig läsning ikväll med sjuka katter
@MarieJ hoppas ni nu får ordentlig hjälp i morgon ska tänka på er .