Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inatt hade katterna race så det bara dundrade i huset när jag skulle sova. När jag klev upp eftersom jag hörde att Rut hittat något som prasslade misstänkt (husses kakor) så gick katterna och la sig och sov. När jag provade gå och lägga mig igen, så var det race igen!
Vaknade sen imorse till galna katter, det rasade grejer och dundrade, och alla hundar gömde sig i sängen.
Idag kommer mamma och hämtar dom för vi ska bort i helgen så Rut ska vara där. Haha, undrar mamma får sova inatt
Ja! Tänk vad en liten Rut kunde göra Bästa kissen!Tänk vad kul att Margit har blivit så lekfull!
Båda Fröknar var hos veterinären för hälsokontroll och årlig vaccination igår. Låg stressnivå trots bilresa, nålstick och tandtitt.
Tyvärr hade Brunetten gått upp i vikt efter sommarens bantning. Jag tycker att vi haft rätt bra matkontroll men tja, inte tillräckligt. Fröken B ska nu viktväkta under vintern, och 4 hekto kattöverskott ska reduceras bort. Hennes njurvärden var jättefina dock, så det var positivt iaf!
Skönhetsmissen har tandsten och ska in igen för narkos och ordentlig munrensning under november. Hon är slank och fick beröm för det, samt beröm för bristen på de vilda skrik och smockor mot veterinären som hon ägnat sig åt tidigare år. En mogen kattfröken på 5 kalla bast tar nålstick med ro.
Så bedårande sötaJag har två nya småkissar i mitt liv sedan knappt en vecka tillbaka
De kommer från en ideel organisation och har haft det lite tufft även om de fått mat hela tiden.
De är nu 4 resp 5 mån gamla och har sedan några månader innan jag nu fick hem dem, bott i ett stödhem som verkligen gjort ett helt fantastiskt jobb !
Småkillarna har väldigt fort gjort sig hemmastadda här och för varje dag bjuder de på mer och mer av tillit, hyss, och ffa sina olika personligheter