Caoimhe
Trådstartare
Åh, så fin!Det hände något.
Ska ta en katt på prov omplacering så får vi se om vi kommer passa ihop å när hon kommer.
Visa bifogad fil 21385
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, så fin!Det hände något.
Ska ta en katt på prov omplacering så får vi se om vi kommer passa ihop å när hon kommer.
Visa bifogad fil 21385
Det var svårt att motstå den bilden förstår jagDet hände något.
Visa bifogad fil 21385
Det där känner vi igen. Varför gör de inte kattmat enbart bestående av sås?Ibland blir jag liiiite trött på min älskling. Hon slickar upp varenda droppe sås men lämnar 75% av bitarna. Mousse vägrar hon befatta sig med, liksom gelé.Nu fick hon torrisar som hon nosade lite förstrött på, åt några bitar och meddelade sedan (högljutt) att hon vill ha något annat. Oklart vad, förutom då att det är ett stenhårt nej (från mig) till Dreamies.
Tur att jag har beställt ny mat som förhoppningsvis kommer i början av nästa vecka.
Idag fyller Tuva 7 år. Hade velat fira med godis, men det går ju inte. Så vi firar genom att sova mitt på köksbordet![]()