Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kissekatt S har ätit pepparkaka, väldigt gott hälsar kisse! Helt i nivå med digestivekex eller kanelknäcke.
Fröken B plaskar i vattnet som är kvar i duschen. Regn inomhus alltså...helt fascinerande! Å sen blir det vattenpölar som det går att klampa runt i!![]()
Tänk på att katter kan bli väldigt dåliga i magen av pepparkaka![]()
Magen har hållit sig frisk och fräsch på S. Hon fick inga mängder pepparkaka, det får hon inte av kex och sånt heller, men hon är bortskämd med att sitta vid bordet och tigga småbitar.
NawStackars älskade Nikita. Inte bara är hon kal på magen utan nu börjar det bli så kallt att vi båda är elektriska. Så när hon pussas så får vi stötar![]()
Ge dina föräldrar en kattlucka i julklappJust nu är jag förövrigt hus- och kattvakt hos föräldrarna och jag har även med mig mina två hit. Mina har övervåningen och deras två undervåningen. Mellan det har vi ordnat en dörr med hönsnät. Det fungerar bra men det blir en MASSA spring i trappan med mat, vatten och lådrens. Fast det jobbigaste är nog de två andra, som är utekatter. De ska ut och in HELA tiden och de äter som hästar.Högljudda är de också jämfört med mina. De har åsikter om jag är för långsam med maten och inte minst påtalar nödvändigheten av att komma ut snarast. De senaste nätterna har jag fått gå upp vid 01.30 respektive 03.00 för att släppa ut herrarna.
![]()
Den där huvudkudden ser HÅRD ut. Måste vara väldigt obekväm.Var en sväng hos mina föräldrar förut. Föräldrarna som hela min uppväxt kört hårt med konceptet ”max två tassar på bordet”. Sen flyttade Ragnar in och idag hittade jag honom sovandes mitt på bordet med en mindre blomvas hängande över kanten, blommorna på marken och en ljusstake som huvudkudde. Den katten har noll hämningar! Noll! (Mamma och pappa har slutat försöka få ner honom och inser sedan ett tag tillbaka att dom har förlorat)
Visa bifogad fil 21760
Och grattis Älva@Caoimhe
Måste vara så! Plus att han säkert vill visa vilken hård och tuff katt han ärDen där huvudkudden ser HÅRD ut. Måste vara väldigt obekväm.
Men lite måste man offra för att visa var skåpet ska stå![]()