Nu är Dreamies slut det gick snabbt.
Heja Nikita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är Dreamies slut det gick snabbt.
Dåligt väder utePrecis blivit ordentligt utskälld av en upprörd Tuva. Vet inte riktigt varför, hon har fått god mat och uppmärksamhet. Hon stövlade in i köket, satte tassarna på mitt lår och jamade högt och argt. Någonting är det som stör henne.
Nu sitter hon och blänger på mig från andra sidan köksbordet.
Förlåt Tuva, jag ska genast bättra mig!
Dåligt väder ute
Det var ju inte braHon är innekatt så det borde inte röra henne i ryggen. Hon gav maken en utskällning också så nåt fel är det bara ingen aning om vad
Det var ju inte bra
Vi är med i samma grupp på FB, så jag såg resultaten där. Så himla tråkigt att han är så kraftigt allergisk mot så mycket! Finns det något som ni kan göra för att underlätta för honom?Fått tillbaka provsvaret på Frasses senaste allergiprov. Ingen överraskning att det gav utslag, men så extremt höga utslag och på i princip allt. Det är inte konstigt han har mått extremt dåligt i sommar. Hjärtekrossande.
Men det är väl nu det är helt okej att tröstshoppa något till honom?
Vi är med i samma grupp på FB, så jag såg resultaten där. Så himla tråkigt att han är så kraftigt allergisk mot så mycket! Finns det något som ni kan göra för att underlätta för honom?
Och ja, självklart är det okej att tröstshoppa nu. Tröstshoppa så mycket du bara vill! Men glöm inte att visa allt fint du köper i shoppingtråden!
Tack! Får ringa vet och prata med honom om ett allergiprov. Problemet är att han inte är en kattvet alls, egentligen bra för vaccinationer, FORL och rutinsaker
Men att ta ett blodprov och skicka iväg för analys måste han ändå fixa. Det analyseras inte på kliniken utan skickas nån stans. Lycka till
Lina har hittat en rolig ny leksak.
En av mina amplar i fönstret Den hänger så pass lågt (små fönster) att hon når den när hon står på baktassarna. Hörde något smälla och trodde en fågel kraschat in i rutan, men så kom det fler smällar.
Kattskrälle! Det är tur hon är söt.
Visa bifogad fil 20418
Den här va käck tycker jag! Mina kissar matchar mig fint i ålder just nu verkar det...