Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Medan matte var borta dansade Wilma pĂ„ bordet. Oförsiktig mus nr tre. đŸ˜Œ
Tre möss pÄ mindre Àn ett dygn, de har hunnit bli för sjÀlvsÀkra under hennes frÄnvaro, eller sÄ Àr det ungmöss som inte trott pÄ ryktet om hennes mordlust nÀr de Àldre försökt varna för henne. "Wilma? Pf, henne ska vi rycka i morrhÄren sÄ hon lÄter oss vara ifred!"

Du skulle kunna hyra ut Wilma som musjÀgare. BÀttre Àn rÄttgift. Men hon kanske inte gÄr pÄ rÄttor?

Du skulle kunna hyra ut Wilma som musjÀgare. BÀttre Àn rÄttgift. Men hon kanske inte gÄr pÄ rÄttor?
Pojkarna tog ju rÄttor men Wilma har inte behövt spÀnna musklerna dÄ jag inte haft nÄgot rÄttproblem pÄ flera Är, men om folk lÀgger ut gift sÄ stannar Wilma dÀr hon Àr, dvs hos mig. Och annars ocksÄ.

Köpte leksaker till grabbarna med matabi! Mindre trevlig upplevelse. Grabbarna rök ihop och bÄda gick pÄ mig nÀr jag skulle ta bort leksakerna. Dom blev helt galna!

Lilleman som aldrig haft en klo ute i hela sitt liv satte bÄde tÀnder Ä klor i mig sÄ ja blödde och hoppade upp frÄn golvet till midjehöjd med klor ute.

Vi har ett problem

Maja rullar sig och leker i kattlÄdan, sÄ det blir sand precis överallt. Det fastnar i pÀlsen pÄ henne och följer med ut i huset.

Jag blir tokig!

Fick en mus serverad pÄ dörrmattan av Rut i morse - Juni verkar ju smaska i sig sina medans Rut lÀmnar dom till oss..
Herejösses vad möss det Ă€r i Ă„r, eller har katterna blivit skickligare 😅

Har ett elektriskt vÀrmeelement pÄ som extravÀrme nu och min Athos lÀgger sig kloss intill trots att elementet Àr sÄ varmt att man brÀnner sig efter bara nÄgra sekunder om man kÀnner med fingrarna.

Tidigare har jag lÀrt mig att han förstÄr vad "nej" betyder, igÄr visade det sig att han förstÄr "ja" ocksÄ nÀr jag testade, det trodde jag inte :)

Elton har tyvÀrr fÄtt nÄgra tovor som mÄste ÄtgÀrdas. Dramaqueen much :rofl:
Han skriker ju för allt!

Men han Ă€r duktig! Jag tror vi löser det hĂ€r sjĂ€lva. Har hotat honom med att annars mĂ„ste min (enligt honom) lĂ€skiga kompis komma och hĂ„lla i honom medan jag klipper 😅

Min stackars katt blev torterad imorse.
Först blev klorna klippta och sedan kom tortyrredskapet fram (borsten).

Suck, jag har lovat mig sjĂ€lv att aldrig köpa en lĂ„nghĂ„rig katt mer 
 det Ă€r tur hon Ă€r snĂ€ll och söt i vanliga fall och förlĂ„ter tortyren direkt jag slĂ€pper henne.

Godis!

Flyttat ut kattlÄdan frÄn toaletten till hallen, för att göra plats Ät ungens potta. Jag bytte en toa mot en annan :rofl:

Har bestÀllt en Peewee och ska testa om det funkar för oss. Vore skönt att fÄ bort all kattsand frÄn nedervÄningen nu nÀr det Àr nÄgon som Älar runt pÄ golvet.

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 321
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 185
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 920
Övr. Katt Det hĂ€r Ă€r en fristĂ„ende fortsĂ€ttning pĂ„ min trĂ„d om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, Ă€r numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 303
Senast: Otherside
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama