Bonnie Àr lite hÀngig idag Har Àtit frukost, men inte mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LÄter som min grabbar lite! Dom Àr hos förÀldrarna mina dÄ ja var borta i helgen. à fÄr vara kvar nÄgra dagar extra sÄ snickarna kan arbeta ostört Ä jag slipper va livrÀdd att dom rÄkar slÀppa ut dom.Megara njuter över att vara ute pÄ landet. Hon fÄr gÄ ut under uppsikt men hÄller sig bara runt huset. Hon Àlskar att det Àr ett stort hus i tvÄ vÄningar som hon kan kuta runt i som en brun blixt och halka i hörnen. Som vanligt Àr hon uppe pÄ diskbÀnken, slickar pÄ smöret och Àter ost Hemma lÀger jag ju inte allt direkt men det kan man inte göra nÀr det Àr fler som Àter frukost eller saker stÄr framme vid middagen. Hopplösa katt.
Hon jamar en hel del, lite oklart varför, och tydligen förde hon ett himla liv nĂ€r jag gick en promenad med hunden. Ăven nĂ€r jag kom hem fördes det lite liv och hon sprang runt med eld i baken och skrĂ€mde livet ur nĂ„gon annan genom att kasta sig upp pĂ„ armstödet till fĂ„töljen för att sedan hoppa upp pĂ„ hyllan pĂ„ den öppna spisen dĂ€r det stĂ„r en massa fotografier. Hon har haft ner en tidigare sĂ„ jag hojtar pĂ„ henne vilket hon som vanligt inte bryr sig om.
SjÀlv fryser jag trots tjock fleecetröja, att bo pÄ landet, sÀrskilt i ett Àlre 1800-tals hus Àr nog inte min melodi.
Mycket missnöjda katter Àr instÀngda pÄ toaletten medan flytten pÄgÄr, de fÄr vÀnta dÀr tills de sjÀlva ska flytta.
JadÄ det bÄde klagades högt och krafsades pÄ dörren för att försöka bryta sig ut.Upplyser de dig om sitt missnöje?
JadÄ det bÄde klagades högt och krafsades pÄ dörren för att försöka bryta sig ut.
Nu Àr de flyttade men nu Àr det missnöje för att de inte fÄtt nÄgon mat.
HÀlsa Megara att de har bÄde fÄtt mat, har en ren lÄda, vatten och ligger i sÀngen.Megara hÀlsar att det Àr ett brott mot kattliga rÀttigheter och att hon Àr beredd att stödja dom, dock inte med en sympati matstrejk.
Medan matte var ivÀg och bastade sÄ inspekterade Wilma jaktmarkerna. TvÄ möss mötte sitt öde, varav den ena tappade huvudet! TÀnk om hon bara veta om det innan sÄ hade hon sluppit köpa mat, fanns ju varm mat hemma, snyggt serverade pÄ mattan.
SnÀll katt som sparar mat till dig Det gör inte min.Medan matte var ivÀg och bastade sÄ inspekterade Wilma jaktmarkerna. TvÄ möss mötte sitt öde, varav den ena tappade huvudet! TÀnk om hon bara veta om det innan sÄ hade hon sluppit köpa mat, fanns ju varm mat hemma, snyggt serverade pÄ mattan.
Inte sÄ mycket foder, hon Àr tyvÀrr troféjÀgare men matte vÀgrar montera nÄgra mushuvuden pÄ sköldar eller stoppa upp nÄgon.Aww, Wilma kommer sakna sina jaktmarker och fÀrskfoder.