Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otacksam, det hör jag direkt!Vem tycker det är en bra idé med döda möss i sängen kl 05 på morgonen? Jo, Wilma! Nu är musen utslängd, men jag vill varken ha möss, spindlar eller tvestjärtar i sängen, oavsett tid på dygnet.
Jag är tacksam att den var död, bägge gångerna hon hade upp den i sängen.Otacksam, det hör jag direkt!
Alltid någotJag är tacksam att den var död, bägge gångerna hon hade upp den i sängen.
Du kan få våra. De vägrar att vara människa värmare...Och så fort Älva flyttade på sig kom Juno för att gosa. Ibland blir man minsann lite bortskämd med kattgos.
Inget som sitter fast i gommen/halsen.Kantarell tycker fodret från veterinären är äckelpäckel
Nackdelen med att ha kräsna katter. Han får tonfisk i vatten istället, äter dock väldigt lite.
Vet inte hur länge jag vågar vänta innan vi åker in igen. Han kräks inte längre men det känns som det är något annat eller något mer som är fel.
Åker antagligen in med honom på måndag igen om det inte blir en stor förbättring under morgondagen.
Hur går det?Kantarell tycker fodret från veterinären är äckelpäckel
Nackdelen med att ha kräsna katter. Han får tonfisk i vatten istället, äter dock väldigt lite.
Vet inte hur länge jag vågar vänta innan vi åker in igen. Han kräks inte längre men det känns som det är något annat eller något mer som är fel.
Åker antagligen in med honom på måndag igen om det inte blir en stor förbättring under morgondagen.
Hur går det?
Håller alla tassar och tummar här.Han är sämre så vi är på akuten nu.
Blev återigen påmind om katters låga status. En kollega sa att hade det varit deras katt hade han blivit skjuten redan första gången han blev sjuk, man lägger inte pengar på katter.
Häromdagen hade han varit på en gård i närheten och skjutit ett tjugotal katter, förvildade ladugårdskatter.
Det är så himla sorgligt att det fortfarande är såhär.
Åh nej! Tänker på er! Hoppas de kan hitta vad som för fel och ge behandlingHan är sämre så vi är på akuten nu.
Men lille Kantarell…Han är sämre så vi är på akuten nu.