Våra stollar sitter med huvudet mot väggen..Och jag trodde att katter borde vilja sitta med huvudet mot rummet för att ha koll när de är sårbara. Men tydligen inte Megara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våra stollar sitter med huvudet mot väggen..Och jag trodde att katter borde vilja sitta med huvudet mot rummet för att ha koll när de är sårbara. Men tydligen inte Megara.
Finns en till här, Sune. Han gör precis som Megara. Ibland sätter han sig som en normal katt mitt i lådan. Men helstGah, varför envisas Megara med att kissa mot lådväggen och rumpan riktad ut mot rummet. Hon har en xxl låda så det finns gott om plats, men ändå envisas hon med att kissa mot kanten. Och jag trodde att katter borde vilja sitta med huvudet mot rummet för att ha koll när de är sårbara. Men tydligen inte Megara.
Lugnt och stillsamt här. Skönhetsmissen snarkar i sovrummet mysigt intryckt emot elementet på sängens kortände. Jag råkade köpa fel torrisar till henne som hon nu principvägrar så jag har akutåkt över stan för att få tag på rätt sort, inte bara gastro utan gastro av rätt märke. Nån måtta får det vara på plebejeriet! Äta X när man kan få Y... bah!
Brunetten är fortsatt en tjockis. Så fort jag är nöjd med att vi lyckats hålla oss till hennes välplanerade mängd mjukmat i ett helt dygn så lyckas hon sno åt sig nån bit av hundarnas torrisar, skrämma Skönis och stjäla ett par munfyllar, eller helt fräckt lurpassa under bordet och fara ut som en kanelbulleformad tiger och snatta till sig någon matrest.
Hon är väldigt nöjd med sig själv i alla fall. Vilket väl ändå får räknas rätt så högt på må-bra-skalan.
Visa bifogad fil 114622
Gah, varför envisas Megara med att kissa mot lådväggen och rumpan riktad ut mot rummet. Hon har en xxl låda så det finns gott om plats, men ändå envisas hon med att kissa mot kanten. Och jag trodde att katter borde vilja sitta med huvudet mot rummet för att ha koll när de är sårbara. Men tydligen inte Megara.
Så typiskt, min föredrar mattor eller i skarvar, Är ju så lätt och få rent i skarvarna.Hm katten kräktes upp en hårboll
Under sängen såklart.
Jag som har så svårt att stå på knä.
Jag skurade soffan idag, igen…Så typiskt, min föredrar mattor eller i skarvar, Är ju så lätt och få rent i skarvarna.