Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lillmisen råkade kissa i ett täcke och det rann igenom ut på soffan. Tyget ska enbart kemtvättas..... Finns det nåt smart man kan göra för att få bort lukten? Annars får vi väl lämna in den på kemtvätt. Verkligen skitsmart med sånt tyg när man har djur och barn.
Klädseltvätt då? Sånt som man sprejar på som ser ut som vispad grädde typ. Jag fick bort kattpisslukt i sätet i en bil med sånt, fast man kanske inte ska använda det på något som bara får kemtvättas iof.
Själv har jag gnuggat in alcogel i min soffa, det verkar ha fungerat för jag känner ingen lukt, katterna gräver inte och pinkar inte. Det lämnade inga fläckar på min, men frågan är om man skulle våga göra så på en finare soffa..
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras När det gäller yorkie skulle jag stryka den pga de temperamenten man ser i Sverige idag. Rasen tenderar inte till att vara käck utan det...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.