Kattlucka med chipläsning

MonteRose

Trådstartare
Finns här någon som har SureFlap Mikrochip husdjurslucka XXL?

Jag skulle uppskatta en recension :)


En annan sak... Om man chipmärker fyra katter samtidigt, får man någon rabatt, då?
Som jag förstått är det gänse priset 400,-/katt.
 
Sv: Kattlucka med chipläsning

Priserna får du ringa runt och höra, alla veterinärer har sin egen prissättning. De ställen som har klinikavgift brukar åtminstone bara ta en per besök oavsett antalet katter. Jag har förvisso bara chippat katter i kombination med vaccination, men det har varit något billigare än 400:-
 
Sv: Kattlucka med chipläsning

Jag har en sureflap kattlucka för microchip. Lucka som det behövdes haldband till funkar inte eftersom min katt tar av sig alla halsband. Funkar jättebra när vi väl strippade bort ett lager metall i dörren som luckan sitter i. Superbra att slippa få in kattens antagonist... slåss kan de göra ute, tycker jag.
 
Sv: Kattlucka med chipläsning

Vad bra!

Det jag bla gillade i informationen var att den är tvättbjörnssäker :D

Mitt problem är att två katter i kvarteret inte får ordentligt med mat hemma hos sig så de kommer o äter upp minas. Tre av mina accepterar detta men min fjärde blir skogstokig. Än så länge har desse två inte kommit på kattluckan ännu utan har gått genom altandörren som jag haft stående öppen nu under semestern.

Först trodde jag katterna var hemlösingar för de är så himla smala så jag gav dem mat förstås.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 230
Senast: Caoimhe
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 371
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 273
Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 519
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp