kattkunniga?! *hjälp*

Sv: kattkunniga?! *hjälp*

Antagligen har katten inget hem, annars skulle den väl knappst äta gammalt bröd?
Har du kontaktat polisen? Satt upp lappar? Har den tatuering i örat?
Tror du du skulle kunna fånga in den och kolla halsbandet?
 
Sv: kattkunniga?! *hjälp*

Jag tycker absolut att du ska försöka få katten att lita på dig... Ge den mat, å försök att närma dig kissen en liten bit varje dag..Jag tycker det låter som om den valt dig pga. att den inte har nån ägare som bryr sig..Kollade du katthemmen?
 
Sv: kattkunniga?! *hjälp*

Till Smogg och JustMe83:
Tyvärr ingen bättre lycka med kissen... den har inte vågat sig fram till mig än... inte lockat med mat än så länge iaf...
Inte hittat något som kunde tänkas vara den hos katthemmen.. iaf inte dom katthemmen som jag hittade på nätet och som ligger hyfsat i närheten..

Till alla:
Är det någon som har mms på sin mobil som skulle kunna hjälpa mig att få över en bild på kissen på datorn? eller någon som vet hur man kan göra när datorn är för skrotig för min mobils program... tänkte att man kunde skriva lappar att lägga ut i området med bild på den.. :idea:
 
Sv: kattkunniga?! *hjälp*

lite updatering.... har ju funderat på hur det är möjligt att den jämt lyckas komma så fort jag öppnar altandörren... idag fick jag svar på det.. h*n låg och sov i buskarna :crazy: ...
Den har äntligen vågat sig fram men är på sin vakt hela tiden... så så har det gått... vi får väl se... tänkte försöka få satt nån lapp på halsbandet om den vågar sig fram nåt mer...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 159
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 275
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Frågeställning enligt rubriken. Mina barn är så stora nu att det är mer regel än undantag med kompisar på besök i huset. Det börjar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 124
Senast: startpompe
·
Kropp & Själ Jag börjar inse att hur mycket jag än stretar emot, så kommer jag bli tvungen att gå tillbaka och tillbringa så pass mycket tid på...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
22 216
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp