Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar att ni har en tolsdyna PÅ bordet för djuren.Livet som en Kantarell
Visa bifogad fil 105635
Eventuellt den minst smickrande bilden i världen. Men folk tror mig aldrig när jag säger att "My cat sleeps on my face every night" så jag tog den här i morse.
Varje natt. Han är en livräddare. och så shiban i knävecken, tryggare kan ingen vara.
Visa bifogad fil 105662
Lite intensivt ibland, men vill inte för allt i världen att de ska sova någon annanstans.Herregud så mysigt
Jag älskar att ni har en tolsdyna PÅ bordet för djuren.
Så fin tjej! Det låter som att hon mår väldigt bra hemma hos dig, så som hon blommat ut.Och en till så ni ser henne bättre. Visa bifogad fil 105730
Visst är hon En ren glädje att följa henne. Hon har vågat utforska sin klättervägg det senaste och inatt sov hon där för första gången.Så fin tjej! Det låter som att hon mår väldigt bra hemma hos dig, så som hon blommat ut.
Bagheera! Perfekt namnVisa bifogad fil 105763
Har idag välkomnat ny katt i katteriet. Bagheera heter han Han bor hos min mamma (fodervärd). Har förhoppningar att det ska bli en lovande avelshane i framtiden.
Men så fin.Visa bifogad fil 105763
Har idag välkomnat ny katt i katteriet. Bagheera heter han Han bor hos min mamma (fodervärd). Har förhoppningar att det ska bli en lovande avelshane i framtiden.