Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paisley ser ju dock fortfarande ut som en modell.Det var inte alls så att jag tog 20 bilder varav 19 såg ut såhär
Visa bifogad fil 78291
Paisley ser ju dock fortfarande ut som en modell.
Hon är jättefinHaha, ja
Nu är jag partisk men jag tycker hon är så himla fin
Hade önskat att det var hon som var den rastypiska och inte Prada.
Nu tycker jag såklart om Paddy men man ska inte sticka under stol med att hon har en tveksam exteriör.
Perfektion
Visa bifogad fil 78296
Syns ju nästan inte med hans färg ändåPaisley hjälper gärna till med allt, som att stoppa ner huvudet i vaniljsockret när vi bakar
Visa bifogad fil 78216
Heelt OT men jösses vilket fint badrum!18 sep 2020, litet fluff nästan 13 veckor gammal.Visa bifogad fil 78201
Åh det påminner om min barndoms katt hon gjorde inte alltid det men ibland kom hon och lade sig på min mamma när hon läste för mig, mest bara för att sova dockHögläsning även för håriga småglin
Visa bifogad fil 78379
Han är ändå lite rolig för han kommer alltid in och nattar yngsta barnet med mig även om han innan låg i klätterträdet och sov
Åh det påminner om min barndoms katt hon gjorde inte alltid det men ibland kom hon och lade sig på min mamma när hon läste för mig, mest bara för att sova dock
Tack! Kan inte ta åt mig äran utan det såg ut så när huset köptes -17.Heelt OT men jösses vilket fint badrum!
Jag vet ärligt talat inte vad hans egentligen syfte är för ibland ska det bökas runt i täcket, ibland vill han ligga på mig och ibland bredvid. Han är ju väldigt social så oavsett så är det mysigt att han vill vara med
Tack! Kan inte ta åt mig äran utan det såg ut så när huset köptes -17.
Ja det kanske är så. Det är väldigt trevligt inslag i nattningen iafJag gissar att han vill vara med sin familj/flock
De brukar ha koll på att barn är barn också... Storsnurran som vi hade när jag var liten hade alltid koll på mig när jag var ute. En gång kunde mamma inte se mig men hon förstod direkt var jag var eftersom katten satt på stenmuren och spanade neråt, jag var nedanför stenmuren