Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! insåg nu att det är sällan man ser så mkt av färgen med små pupiller, men det är en härlig färg.Vilka vackra ögon!
Din TV lever farligt.Juno kamikaze-hoppade från högra bokhyllan till vänstra bokhyllan. Ett språng på 150 centimeter ututautrymme att kunna ta någon direkt höjd...
Visa bifogad fil 78650
Din TV lever farligt.
Jag har köpt ett hyllplan som ska agera bro mellan de två bokhyllorna, men tyvärr hann vi inte sätta upp den. Och jag har varken verktyg eller kunskap till att sätta upp den själv. Och inte tusan trodde jag att Juno skulle börja hoppa över dit på egen tass, men nu har hon gjort det... Flera gånger...
Det där får mig att tänka på när Kakan för några dagar sedan skulle hoppa upp på diskbänken. Hon tar sats, hoppar, kommer sisådär 50 cm upp i luften innan tyngdlagen tar vid igen och katten landar rakt ner i vattenskålen. För att sedan gå vidare i sakta mak och låtsas som absolut ingenting. Det var absolut meningen att bli ett fotbad där. Så det så.Är hon släkt med Isis? Hon hade helt klart gjort något liknande
Min Alice ger mig en halvt förnärmad och halvt förskräckt blick när hon inte riktigt kommer upp i mitt knä när jag sitter i min fåtölj.Det där får mig att tänka på när Kakan för några dagar sedan skulle hoppa upp på diskbänken. Hon tar sats, hoppar, kommer sisådär 50 cm upp i luften innan tyngdlagen tar vid igen och katten landar rakt ner i vattenskålen. För att sedan gå vidare i sakta mak och låtsas som absolut ingenting. Det var absolut meningen att bli ett fotbad där. Så det så.