Kattbilder #6

Paisley är ett märkligt djur 😂
IMG_20211013_210900.jpg
 
Men oj, Be Quiet! Företaget som tillverkar cpu kylaren (Pure Rock) ska skicka mig en skruv för att ersätta den som jag haft bort.

Minus sidan - min lilla ersättningsdator meddelade mig att batteriet på moderkortet är nästan slut så jag behövde öppna den och byta batteri - micro atx är hopplösa, särskilt när man behövde lyfta bort hdd/dvd och sedan aggregatet. Byta batteri sätta tillbaka allting och det inte går riktigt i på framsidan. Så har lämnat den naken och får pyssla med det när min riktiga dator är på plats. Känner mig just nu som en datornörd med datorer i delar över hela golvet.

Alltså jag är inte helt så inkompetent som det verkar, men jag klagar när något går fel inte allt som går rätt.

Visa bifogad fil 78100
Hos mig är också batteriet slut.
 

Bifogade filer

  • 20210919_131447.jpg
    20210919_131447.jpg
    163,3 KB · Visningar: 67
Känner mig smått elak som inte lagt in någon bild på den andre, han är ju älskad också. Svårare att ta foto på svarta djur dock. Här är i alla fall båda, väldigt missnöjda. Sheldon för att Busen ligger på honom, och Busen för att han tycker Sheldon är alldeles för nära, trots att det var han själv som la sig där och dessutom vägrar han flytta på sig :p

Visa bifogad fil 78011
Det är jättesvårt att få bra foton på svarta katter, jag har två stycken. Men de är så fina. :love:

Jag har ett rum som är väldigt, väldigt vitt i inredningen, där tycker jag de kommer till sin rätt även på foton.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
271
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
310
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
646
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp