Kattbilder #6

Måste få visa mina kissar också.

Detta är Tony. Det är en liten tjej.

20211001_175904.jpg
 
I fredags hämtade vi hem sötnosarna!
De flyttade in utan tvekan, kollade av huset i några minuter och blev sedan gärna underhållna med alla leksaker som min dotter skaffat.
Äter, sover och går på lådan som de ska :)
Sheldon (gula) är lite keligare än Susi, men båda uppskattar mys.
susishelly.JPG
 
Megara klöser inte, hon äter på soffan :meh: Tänder kan man tyvärr inte klippa. Jag har löst det hela genom att lägga överkast från IKEA över - det kommer behövs regelbundna påfyllningar eftersom de också smakar mums, hälsar Megara.
 
Megara klöser inte, hon äter på soffan :meh: Tänder kan man tyvärr inte klippa. Jag har löst det hela genom att lägga överkast från IKEA över - det kommer behövs regelbundna påfyllningar eftersom de också smakar mums, hälsar Megara.

Ibland leker jag med tanken att ta med Kingen till jobbet och fila ner de där små huggtänderna som bara vill tugga på en :angel: vore onekligen praktiskt när han sätter tänderna i en för att handen råkar ligga precis där han vill ligga :meh:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
278
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
311
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
648
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp