Kattbilder #6

Måste få visa mina kissar också.

Detta är Tony. Det är en liten tjej.

20211001_175904.webp

I fredags hämtade vi hem sötnosarna!
De flyttade in utan tvekan, kollade av huset i några minuter och blev sedan gärna underhållna med alla leksaker som min dotter skaffat.
Äter, sover och går på lådan som de ska :)
Sheldon (gula) är lite keligare än Susi, men båda uppskattar mys.
susishelly.webp

Megara klöser inte, hon äter på soffan :meh: Tänder kan man tyvärr inte klippa. Jag har löst det hela genom att lägga överkast från IKEA över - det kommer behövs regelbundna påfyllningar eftersom de också smakar mums, hälsar Megara.

Megara klöser inte, hon äter på soffan :meh: Tänder kan man tyvärr inte klippa. Jag har löst det hela genom att lägga överkast från IKEA över - det kommer behövs regelbundna påfyllningar eftersom de också smakar mums, hälsar Megara.

Ibland leker jag med tanken att ta med Kingen till jobbet och fila ner de där små huggtänderna som bara vill tugga på en :angel: vore onekligen praktiskt när han sätter tänderna i en för att handen råkar ligga precis där han vill ligga :meh:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
549
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
13 179
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka