Kattbilder #6

Finfluffet. 💕
C7639E1D-884F-4F4A-8EB3-B4A5E1D45DC5.webp

Jag brukar försöka bÀdda rent nÀr marodören Àr ute och studsar :D
MÄste ju erkÀnna att han fÄr mig att skratta sÄ mycket att det Àr ett litet nöje att ha med honom. Ingen tidigare katt har nÀmligen brytt sig om nÀr det bÀddas.
Fast nÀr han placerar sig mitt pÄ den 210 breda sÀngen pÄ rygg kÀnns det lite omstÀndigt :D

Imorgon fyller dottern Är och dÄ ska hon fÄ reda pÄ att det finns en kattunge som vÀntar pÄ att fÄ flytta hem till oss i sommar :love: Hon kommer att bli sÄ glad!
Visa bifogad fil 72391

Jag kĂ€nner en MCO-uppfödare och var och tittade pĂ„ en kull hon hade förra Ă„ret. Konststerade att de Ă€r typ motsatsen till brittungar 😅 "Yrkesskadad" som man Ă€r, sĂ„ var första tanken "Vilka stora öron!! Och tofsar đŸ˜±"

Men de har sĂ„ hĂ€ftig look! JĂ€ttefin đŸ„°

Bonnie Ă€r sĂ„ mysig numera. Hon kommer och ligger sĂ„ hĂ€r ofta nĂ€r jag sitter i soffan đŸ„°
Men tar jag pĂ„ henne, drar hon direkt 😏

Hon anser vÀl sig sjÀlv vara ett vackert smycke som ska beundras pÄ avstÄnd. Eller nÄtt.
20210704_054454.webp

Bonnie Ă€r sĂ„ mysig numera. Hon kommer och ligger sĂ„ hĂ€r ofta nĂ€r jag sitter i soffan đŸ„°
Men tar jag pĂ„ henne, drar hon direkt 😏

Hon anser vÀl sig sjÀlv vara ett vackert smycke som ska beundras pÄ avstÄnd. Eller nÄtt.
Visa bifogad fil 72951
SĂ„dĂ€r brukade min Kakan ocksĂ„ göra förut, kallade henne för min bredvidkatt, som en slags motsats till knĂ€katt 😁. Numera krĂ€ver hon gos đŸ„°

Liknande trÄdar

Övr. Katt Jag sitter med vĂ€rldens Ă„ngest över att behöva flytta min Ă€lskade lilla katt, frĂ„n hans trygga revir. Han kom till mig för 5 Ă„r sedan...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Lillmatte fyller Ă„r idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slĂ„s in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjĂ€lper Ă€ven till att tejpa...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
13 570
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 smĂ„tjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna fĂ„r sin mat fördelad pĂ„ mĂ„ltider medans...
Svar
7
· Visningar
434
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Nu Ă€r min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gĂ„ lĂ„ngt, utan hĂ„ller sig till omrĂ„det. Men grannens katt Ă€r alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka