Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja han Àr sÄ hjÀlpsam nÀr det ska bÀddas rent
Visa bifogad fil 72754
riktig britt platt pÄ rygg!
MÄste ju erkÀnna att han fÄr mig att skratta sÄ mycket att det Àr ett litet nöje att ha med honom. Ingen tidigare katt har nÀmligen brytt sig om nÀr det bÀddas.Jag brukar försöka bÀdda rent nÀr marodören Àr ute och studsar![]()
Imorgon fyller dottern Är och dÄ ska hon fÄ reda pÄ att det finns en kattunge som vÀntar pÄ att fÄ flytta hem till oss i sommarHon kommer att bli sÄ glad!
Visa bifogad fil 72391
SÄdÀr brukade min Kakan ocksÄ göra förut, kallade henne för min bredvidkatt, som en slags motsats till knÀkattBonnie Àr sÄ mysig numera. Hon kommer och ligger sÄ hÀr ofta nÀr jag sitter i soffan
Men tar jag pÄ henne, drar hon direkt
Hon anser vÀl sig sjÀlv vara ett vackert smycke som ska beundras pÄ avstÄnd. Eller nÄtt.
Visa bifogad fil 72951
SÄdÀr brukade min Kakan ocksÄ göra förut, kallade henne för min bredvidkatt, som en slags motsats till knÀkatt. Numera krÀver hon gos
![]()
JassÄ DEN delen av beskrivningen har dina lÀst minsannBritter har nog bredvidkatt stÄendes i rasbeskrivningen. Lite snopet bara att inte fÄ ta i henne
JassÄ DEN delen av beskrivningen har dina lÀst minsann![]()