Kattbilder #6

Kattlogik :laugh: Ta sig upp på en hög hylla, balansera på en smal dörrkant och kika in genom en öppen dörr.

Fast hon är inte dum! Hon hoppade upp på mittenhyllan, den med lampa. Sen upp på badrumsdörren, den vita i högerkant på bilden och där lyckades hon på något vis vända och ta sig över till hyllan. Men hon puttade ju igen dörren i "farten", skittrist när man gått och satt sig på toa utan att tända lampan... 😎

Mor och dotter på klädkammardörren

20131028_230024.webp

Paddan testade utelivet på innergården igår igen 😁
Mycket mer avslappnad även om det fortfarande är spansk skritt när hon går i gräset.
10 minuter räckte, sen stretade hon bort mot porten och jamade. Nu är det bra, nu kan vi gå in igen.

Älskar minen, varför är vi här ute?
IMG_20210530_194133_730.webp

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
401
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
419
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama