Sötis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är fördelen med perser. När jag inte ville ha in katten i hallen ställde jag torkställningen åt fel hållHaha, Prada
Stängde hundgrinden när vi tapetserade igår, den håller både hunden och katten utanför.
Pradas hoppskills är verkligen usla
Visa bifogad fil 70303
Det är fördelen med perser. När jag inte ville ha in katten i hallen ställde jag torkställningen åt fel håll
Lyckost! Min katt har en ful ovana att komma springande i full fart när jag böjer mig ner för att plocka upp något från golvet, ta ett stort språng rätt upp på min rygg och därefter vidare till bokhylla/hatthylla/annat som finns i närheten och plötsligt blir tillgängligt Han hoppar inte två meter upp från marken men om man kan stå på mattes rygg är åtminstone halva sträckan redan avklarad så att säga.Haha, ja
Det är asbra faktiskt!
Hon är en raket på marken, inte på höjden
Har sett den förut men jag skrattar (minst) lika mycket åt den ändåDet här kan vara en av de bästa bilderna Malla bjudit på. Stod i duschen och sjöng. Resten är öppet för tolkning. Jag sjunger inte i duschen längre Visa bifogad fil 70360
Kanske har visat den förr.
Tog ett tag innan jag hittade henne i bildenDet här kan vara en av de bästa bilderna Malla bjudit på. Stod i duschen och sjöng. Resten är öppet för tolkning. Jag sjunger inte i duschen längre Visa bifogad fil 70360
Tog ett tag innan jag hittade henne i bilden
Men hur kom hon upp där? Vad sitter hon på? Eller är hon katten med vingar?
Kattlogik Ta sig upp på en hög hylla, balansera på en smal dörrkant och kika in genom en öppen dörr.Den här hyllan stod bakom dörren. På bilden sitter hon nog med frambenen på badrumsdörren och arslet på hyllan.Visa bifogad fil 70367
Den här hyllan stod bakom dörren. På bilden sitter hon nog med frambenen på badrumsdörren och arslet på hyllan.Visa bifogad fil 70367
Syns tydligt att britter är väldigt markbundna katter
Syns tydligt att britter är väldigt markbundna katter
Haha älskar katter som blänger..Det här kan vara en av de bästa bilderna Malla bjudit på. Stod i duschen och sjöng. Resten är öppet för tolkning. Jag sjunger inte i duschen längre Visa bifogad fil 70360
Haha älskar katter som blänger..
Har sett den förut men jag skrattar (minst) lika mycket åt den ändå