Kattbilder #5

Såvitt jag vet har Morris sovit gott inatt. När jag har märkt av henne har hon antingen sovit på min axel eller i min armhåla. 😊
Bra kontorskatt nu när jag jobbar hemifrån. Busar som en tok när jag har rast och sover däremellan. 😻
5EA72BB4-6BC3-4682-B097-488B3235CD1F.webp

De små chokladtårna :love: och jag tror han kommer få så fin ögonfärg!
Visa bifogad fil 57200
bjuder på att han är lite smutsig i ögonen, sover han inte så busar han så att få torka ögon och nos står inte riktigt högst upp på hans priolista men dagen är inte slut än :)
Inte så smutsig tycker jag, sådär ser min 7 åriga Alice ut på daglig basis :D
Men tårna..! Som små chokladpraliner 😍😍😍

972AD881-9B50-4739-90D4-DA2A2FA2ADC8.webp

Sixten har inte fattat hur själva luckan i kattluckan funkar, så den har varit upptejpad hela sommaren. Tydligen börjar det bli lite kallt om fötterna för mina föräldrar så den stängs snart, och min styvfar har snickrat ett frigolithus till Sixten så han inte ska frysa om insläppet dröjer i vinter :D

Visa bifogad fil 57302
Sixten har inte fattat hur själva luckan i kattluckan funkar, så den har varit upptejpad hela sommaren. Tydligen börjar det bli lite kallt om fötterna för mina föräldrar så den stängs snart, och min styvfar har snickrat ett frigolithus till Sixten så han inte ska frysa om insläppet dröjer i vinter :D
Hoppas att inte något vilt djur hittar den och tycker att det ser ut som ett utmärkt sovställe :angel::D
Men vad gulligt av honom :love: Sixten kommer ju att ha noll brist av någonting hos dem!

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
556
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
413
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka