Gillar lukten av tåbira?Visa bifogad fil 57405
Zeus väljer alltid så konstiga tillfällen att mysa med Ammo..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar lukten av tåbira?Visa bifogad fil 57405
Zeus väljer alltid så konstiga tillfällen att mysa med Ammo..
Verkar så x) Han brukar ofta gå och nosa på Ammos bakben med..Gillar lukten av tåbira?![]()
Lättare att nåVerkar så x) Han brukar ofta gå och nosa på Ammos bakben med..
Tror det väntas på något som som kattvakten anses ha glömt bort
Ser ut som att du är räddad från tvättstuganOch jag skulle precis gå till tvättstugan. ❤
Visa bifogad fil 57481
Ser ut som att du är räddad från tvättstugan![]()
Men kära nånTyvärr inte men när jag kom upp igen så möttes jag av det här. Alltså, jag älskar mina småfluffar.Visa bifogad fil 57482
För 15 år sedan hade jag en ensam katti ett år och det gick ju utmärkt och sedan blev det knappt de två sista åren jag hade ensam katt igen.@Michellan95 jag har aldrig haft två katter samtidigt förr. Det har aldrig varit något problem även om jag själv hade lite dåligt samvete ibland om jag var borta långa dagar. Jag är väldigt tacksam över att det funkar så bra som det gör med småfluffarna.![]()
För 15 år sedan hade jag en ensam katti ett år och det gick ju utmärkt och sedan blev det knappt de två sista åren jag hade ensam katt igen.
Jag tror det är mer när jag ser dina ljuvliga katter ihop jag känner det där stygnet i hjärtat att han är ensam.
Kingen har ju 100% uppmärksamhet av 4 stycken tvåbenta så han lider ju inte och sover typ 20 timmar om dygnet. Det är bara mina egna känslor jag måste lära mig att hantera.
Visa bifogad fil 57504
Legobus tillsammans med min son.
(Japp det är en femårig pojke med paljettröja och långt hår. Helt självvalt av honom.)