Så snäll han är som byggde bo åt katten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snäll han är som byggde bo åt katten.
Snälla tant Vessla jag lovar att vara sååå försiktig...kan inte låta bli din vippande svanstipp..... - men Vessla
stod bara ut några minuter
. För övrigt så tycker Vessla det är roligt med en snäll kattunge i huset.
Jag har fått be en kollega skicka om ett mail för att kattungen klev på tangentbordetJag fick upp följande bild som minne på FB, från när Cheenu var alldeles ny och jag försökte jobba hemifrån:
Visa bifogad fil 57170
Hur var det nu, katter är aldrig i vägen va?
Här händer det också massor. Hon är inte lika kattungeaktig längre och då har det gått knappt en månad. Utseendemässigt alltså.Prins Gullefluff växer så det knakar. Tycker det har hänt massor på dom här veckorna han bott här. Han kommer nog bli ganska maffig som vuxen.
Visa bifogad fil 57310
Benen börjar komma ikapp tassarna men ansiktet är fortfarande kattungesött@Jenka precis, det går fort.
Tog detta fotot idag och tyckte plötsligt att han började se vuxen ut.
Visa bifogad fil 57364
Apropå det, är kattungar också så att öronen växer snabbare än resten av kroppen?Benen börjar komma ikapp tassarna men ansiktet är fortfarande kattungesött
Tycker jag då![]()
Jag vet inte men spontant skulle jag säga att det är lite mera inviduellt?Apropå det, är kattungar också så att öronen växer snabbare än resten av kroppen?
Det beror nog på vilken ålder man talar om. Jag har tydligen förträngt min katts tonår, för jag minns inte hur hon såg ut dåOftast är det väl så att de växer i sina öron och svans?
Det självklara svaret är väl: tills den somnar.Jag försökte just googla på frågan ovan när Google visade mig att folk söker också efter "hur länge är kattungar busiga?"
Och jag fick en bild i huvudet av en trött kattungeägare som desperat vill veta när katten slutar vara så busig![]()