Självklart är det mattes fel, hon DNA-testas för att se om hon är PRA-bärare.Hoppas det bara en rutinkoll och inte misstanke om något?Hon ser verkligen föga imponerad av hela situationen. Allt mattes fel naturligtvis.
![]()
![Weary cat :scream_cat: 🙀](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f640.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart är det mattes fel, hon DNA-testas för att se om hon är PRA-bärare.Hoppas det bara en rutinkoll och inte misstanke om något?Hon ser verkligen föga imponerad av hela situationen. Allt mattes fel naturligtvis.
![]()
Aha men svabbar du inte själv?Självklart är det mattes fel, hon DNA-testas för att se om hon är PRA-bärare.![]()
Som jag fattade det så skulle det göras av veterinär för att garantera att det var rätt katt som provet togs på?Aha men svabbar du inte själv?
Det gör jag på alla mina
Som jag fattade det så skulle det göras av veterinär för att garantera att det var rätt katt som provet togs på?
Nåja, nu är det gjort iaf och det kostade inte mer än 200 kr så det överlever jag förhoppningsvis.Det har inte varit några problem för mig. Jag har skickat labrapporten till min kattklubb och de har reggat in hälsoresultaten. Vem vill fuska med såna prover liksom?
Nåja, nu är det gjort iaf och det kostade inte mer än 200 kr så det överlever jag förhoppningsvis.![]()
Och kissen också![]()
Hon har sovit nöjd och glad med Pip under täcket hela natten så hon är inte långsint.Kisse överlever garanterat... frågan är om matte överlever när kisse bestämmer sig för att hämnas den oerhörda oförrätten att bli skjutsad till veterinären![]()
Hon var så gosig igår, låg med mig i soffan hela kvällen.Så fin!
De ser ut som små lokatter.Visa bifogad fil 54203
7 veckor och helt underbara
Läser inte här så ofta. Dina? Ska bli dina? Underbara!Visa bifogad fil 54203
7 veckor och helt underbara
Läser inte här så ofta. Dina? Ska bli dina? Underbara!