Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag misstänkte att det kunde vara något sådant som spökade, tack för en utförlig förklaring.
Så oväntad bildLycko fick äntligen åka och bada och simma lite igår .
Haha, hade det inte varit i ett kattforum hade jag nog fått skriva att det är en katt .Så oväntad bild
Underbart!
Från och med i morgon får jag hänga här i tråden också. Har i tystnad följt er och era fina katter!
Jag hämtar denna raring till katt i morgon. Sally, 9 år. Från början var hon min brors katt, men när han fick barn klarade hon inte av att bo hos dem längre (hon blev stressad över "ansvaret" hon kände). Då tog min syster henne och hon blev trygg och glad igen, tills hon fick barn. Nu har hon bott hos min mamma, men hon funkar inte med de andra katterna där. Nu hoppas jag för allt i världen att hon ska trivas hos mig. Jag har inga andra katter, inga hundar och inga barn (och planerar inte för några heller). Vi känner varandra lite grann i alla fall, hon sover alltid hos mig när jag hälsar på mamma så förhoppningsvis ska det gå fint.
Visa bifogad fil 54557
Från och med i morgon får jag hänga här i tråden också. Har i tystnad följt er och era fina katter!
Jag hämtar denna raring till katt i morgon. Sally, 9 år. Från början var hon min brors katt, men när han fick barn klarade hon inte av att bo hos dem längre (hon blev stressad över "ansvaret" hon kände). Då tog min syster henne och hon blev trygg och glad igen, tills hon fick barn. Nu har hon bott hos min mamma, men hon funkar inte med de andra katterna där. Nu hoppas jag för allt i världen att hon ska trivas hos mig. Jag har inga andra katter, inga hundar och inga barn (och planerar inte för några heller). Vi känner varandra lite grann i alla fall, hon sover alltid hos mig när jag hälsar på mamma så förhoppningsvis ska det gå fint.
Visa bifogad fil 54557
Mina katter brukar presentera sig om de är kattungar, de vuxna omplaceringarna får behålla det de är vana med. Min Pip har ett fancy uppfödarnamn men jag insåg snabbt när han kom hem att han hette Pip och det har han nu hetat i 11 år.Jag tänkte också hoppa in här. I aug får jag äntligen hem denna prinsessa Visa bifogad fil 54571
En kattmamma lade sina ungar i en kollegas stall så nu är dom alla omhändertagna. Namnförslag?
Ja det är lite så jag tänker, svårt att döpa ngn man inte känner Men lite förslag är ju aldrig felMina katter brukar presentera sig om de är kattungar, de vuxna omplaceringarna får behålla det de är vana med. Min Pip har ett fancy uppfödarnamn men jag insåg snabbt när han kom hem att han hette Pip och det har han nu hetat i 11 år.
En så himla fin pingla.Från och med i morgon får jag hänga här i tråden också. Har i tystnad följt er och era fina katter!
Visa bifogad fil 54557