Jag tycker mer att hon ser lite förebrående ut. "Va, vad menar slaven. Har slaven slarvat bort godiset?"Regina ser alltid så förvånad ut ..
Och lite sur..![]()
![]()
![Grimacing face :grimacing: 😬](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker mer att hon ser lite förebrående ut. "Va, vad menar slaven. Har slaven slarvat bort godiset?"Regina ser alltid så förvånad ut ..
Och lite sur..![]()
![]()
Håller medJag tycker mer att hon ser lite förebrående ut. "Va, vad menar slaven. Har slaven slarvat bort godiset?"![]()
Och i sitt nuvarande.Håller med
@stjarnhimmel sur tycker jag inte hon ser ut men en aning högdragen hon var garanterat en drottning i sitt förra liv![]()
Och Regina har så vackra vita eyelinersDe är så vackra, båda två.![]()
Hon ser ju EXAKT ut så!Jag tycker mer att hon ser lite förebrående ut. "Va, vad menar slaven. Har slaven slarvat bort godiset?"![]()
Exakt så där gör sparkyIdag har vi fått låna mattes ”padda”? Det finns ”spel” där för katter men vi får bara låna ibland. Men vi är ju inte dumma i huvet liksom, för vi fattar ju direkt att OBBVISLY (!) så är ju fisken/fjärilen/laserpricken självklart UNDER ”paddan” !
/Med vänlig hälsning, Svante och Olof - två väldigt kloka Katter
Exakt så där gör sparkyfick dock avbryta för hon blev lite för brutal med paddan
![]()
Sparky skulle MÖRDA den. Och tog tag i flärpen på skyddet jag har runt och sprang iväg med hela paddan. Över alla skor och trösklarMina är ganska snälla , det blir dock bra hjärngympa märker jag att de får ha den nångång då och då. Största problemet jag haft är att de stänger appen när de petar![]()
Sparky skulle MÖRDA den. Och tog tag i flärpen på skyddet jag har runt och sprang iväg med hela paddan. Över alla skor och trösklar![]()
Ena katten, hankatten, skickade iväg tre hjärtan och en ballong i en chattgrupp för några veckor sedan. Tack och lov passade hjärtanen in rätt bra just där. Men ballongen, not so muchMina är ganska snälla , det blir dock bra hjärngympa märker jag att de får ha den nångång då och då. Största problemet jag haft är att de stänger appen när de petar![]()
Samma här. Jag spelar mycket datorspel, numera med katt i knät som är väääldigt intresserad av vad som händer och i bland slår på de där knasiga figurerna som springer runt
Jag tror inte Ping skulle bära iväg med något men skulle aldrig låta henne leka med en skärm. Hon skulle förmodligen krafsa/klösa på den direkt om det blev väldigt intressant
Hon tittar väldigt ofta på tv med oss och när husse spelar datorspel sitter hon väldigt fokuserat. Blir det extra roligt ger hon sig på skärmen, enda gången hennes husse blir arg på henne![]()
I knäet var ju smidigt. Ping kräver plats på första parkett rakt framför skärmen!Samma här. Jag spelar mycket datorspel, numera med katt i knät som är väääldigt intresserad av vad som händer och i bland slår på de där knasiga figurerna som springer runt
Är dock hur mysigt som helst tycker jag. Jag brukar spela mycket storydrivna spel med mycket dialog och har långa diskussioner med katten kring hur vi ska få snubben som säljer bröd för alldeles för mycket pengar till de fattiga att sänka priserna för de fattigas skull![]()
Loke gillar också wow, Freja är mindre intresseradGaming-katt
Visa bifogad fil 47287
Ena katten, hankatten, skickade iväg tre hjärtan och en ballong i en chattgrupp för några veckor sedan. Tack och lov passade hjärtanen in rätt bra just där. Men ballongen, not so much
Det är i alla fall inte värre än vad min kusin skickade från sin mammas mobil när hon var liten. Hen skickade flera meddelanden fulla med hjärtan (röda sådana), pussmunnar, hjärt-ögon, flodhästar, kaniner och ballonger till sin mammas chef![]()