Kattbilder #5

89368675_3165172956829044_224994726544146432_n.webp

Ge mig sushi usla människokryp!

Screenshot_20200315-065047.webp

Det var en insekt där.... 🙄
Ja, hon klämde på något sätt in sig med hela kroppen under bokhyllan.
Ja, hon fastnade och kom inte ut. 🤦‍♀️
Ja, matte fick plocka isär hyllan och ta bort hyllplanen för att få ut katt. :cautious:
Känner att detta är både bevis och motbevisa att katter är vätskor...

På tal om tassar. Älvas tassar är så fina just nu! :love: Tyvärr innebär det ju också att hon går på ganska höga doser medicin (ska börja sänka lite i april) men så här fina tassar har hon inte haft på väldigt länge. :heart
IMG_20200315_234755.webp

Svårt att ta bild med allt tassludd. :D

Hur går det med Myran och Pip? Har han förlåtit henne för det lömska rumpbitandet ännu?
Nej, de kan ligga så nära varandra som 0.5 m i sängen men inget är glömt eller förlåtet hälsar Pip. Han vet att hon är under samma täcke nu men så länge de inte ligger tillsammans blundar han för det. Jag håller henne kort, mycket sängliggande göder svartsjukan och hon blir styv i korken, så lite styvmoderlig kärlek från mig går det bättre och hon vet att hon inte är hemmets härskare. :meh:

Nej, de kan ligga så nära varandra som 0.5 m i sängen men inget är glömt eller förlåtet hälsar Pip. Han vet att hon är under samma täcke nu men så länge de inte ligger tillsammans blundar han för det. Jag håller henne kort, mycket sängliggande göder svartsjukan och hon blir styv i korken, så lite styvmoderlig kärlek från mig går det bättre och hon vet att hon inte är hemmets härskare. :meh:

Hon är en orientalhona, hon vet att hon är hemmets härskare. Det är bara ni andra två som inte fattat det ännu ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
556
Senast: startpompe
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
413
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Vaginal vs kejsarsnitt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat