Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj hjälp! Tur att hemma och kunde ta loss henne!Visa bifogad fil 46978
Det var en insekt där....
Ja, hon klämde på något sätt in sig med hela kroppen under bokhyllan.
Ja, hon fastnade och kom inte ut.
Ja, matte fick plocka isär hyllan och ta bort hyllplanen för att få ut katt.
Känner att detta är både bevis och motbevisa att katter är vätskor...
Nja, Myrans tassar är inte så söta, de är rätt grådassiga då hon alltid ska hoppa in och kolla bakom kassetten i den öppna spisen.Så sött med tassar....
Kollar alltid på tassarna på katter
Nja, Myrans tassar är inte så söta, de är rätt grådassiga då hon alltid ska hoppa in och kolla bakom kassetten i den öppna spisen.
Nej, de kan ligga så nära varandra som 0.5 m i sängen men inget är glömt eller förlåtet hälsar Pip. Han vet att hon är under samma täcke nu men så länge de inte ligger tillsammans blundar han för det. Jag håller henne kort, mycket sängliggande göder svartsjukan och hon blir styv i korken, så lite styvmoderlig kärlek från mig går det bättre och hon vet att hon inte är hemmets härskare.Hur går det med Myran och Pip? Har han förlåtit henne för det lömska rumpbitandet ännu?
Nej, de kan ligga så nära varandra som 0.5 m i sängen men inget är glömt eller förlåtet hälsar Pip. Han vet att hon är under samma täcke nu men så länge de inte ligger tillsammans blundar han för det. Jag håller henne kort, mycket sängliggande göder svartsjukan och hon blir styv i korken, så lite styvmoderlig kärlek från mig går det bättre och hon vet att hon inte är hemmets härskare.
intensiteten i ögonen!