Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp dÄlig slav som inte sköter sig.Jag tycker mer att hon ser lite förebrÄende ut. "Va, vad menar slaven. Har slaven slarvat bort godiset?"
HĂ„ller med
@stjarnhimmel sur tycker jag inte hon ser ut men en aning högdragen hon var garanterat en drottning i sitt förra liv
Haha det har ni rÀtt i....Och i sitt nuvarande.
Kattögon Àr magiskaVisa bifogad fil 47298
Fick Àntligen en bild pÄ Sparkys ögon i solljus alltsÄ hur coola Àr de inte
För övrigt blir de gröna i annat ljus, och brunaktiga i ett tredje ljus. Tittar man noga pÄ ögonen i ett ganska neutralt ljus ser man att hon har flÀckar av brunt och att fibrerna i hennes iris Àr bÄde gula och gröna. Kommer aldrig tröttna pÄ hennes ögon.
Lyckas inte fÄ in film hÀr. Men ett tips om ni har trÄkigt i karantÀn, eller trÄkigt pga instÀllda evenemang och dessutom rÄkar ha massa toarullar hemma
(Fast jag mÄste fÄ försvara mig att jag INTE bunkrat nu, köper alltid storpack och köpte ett lÄngt innan hysterin).
Visa bifogad fil 47316
Haha tack.Helt underbart!
FÄgelskÄdare.
à h brittlimpaSlött hÀr. Brunetten ligger utslagen i en lÄng brittlimpa i sÀngen, snarkandes sÄ jag hör det Ànda till skrivbordet pÄ andra sidan rummet. Skönhetsmissen syntes senast till inne i garderoben.
Vi hade kloklipp hÀr i morse, och efter det blev jag utdömd som vÀrldens tristaste matte. Ingen kisse vill sitta med vid datorn.