Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge är de kattungar? Mvh bor med 3 1/2 åringar...Livet med kattunge
Visa bifogad fil 161834
Ålder är bara en siffra, man är inte äldre än man känner sigHur länge är de kattungar? Mvh bor med 3 1/2 åringar...
Ååå en ny å fin!! Kom på på att jag måste hämta ny hos mamma! Hon föder upp till grabbarna!
Öh, nu förstår jag absolut ingenting.Visa bifogad fil 162077
Kisse får göra lite som hon vill i fältkontoretNormalt är diskbänken off limits.
Öh, nu förstår jag absolut ingenting.
Menar du verkligen att det är du som bestämmer hemma?
Jag tror du måste ta Isis till en kattpsykolog, hon har troligtvis drabbats av en personlighetsstörning och behöver hjälp att hitta sin identitet som katt.
![]()
Nu känner jag mig betydligt lugnare angående Isis mentala hälsa. Hon låter som en riktig katt.Hehe
Hon vet faktiskt att diskbänken är off limits hemma här och håller sig därifrån... men av någon anledning struntar hon i det hos husse och i fältkontoretHusse är dessutom helt ok med katt på diskbänk så han hjälper ju inte till direkt
![]()
Nu känner jag mig betydligt lugnare angående Isis mentala hälsa. Hon låter som en riktig katt.
Frågan är, är hon uppe på diskbänken hemma hos dig när husse är hemma och du inte ser det? Är hon en ”riktig katt” och glatt hoppar upp på diskbänken när du vänder ryggen till?
(Jag försökte lära första katten att inte vara uppe på matbordet … nu står kattmaten också på matbordet, det blir enklast så…)