Sv: Katastrof i magen
Åh! går det att hitta i större förpackningar tror du? Du har möjligen ingen koll på vart?
Jag har suttit och försökt söka runt på internet lite men inte hittat något och nu börjar jag snart få spel på min sega modem uppkopling
snofflan skrev:Den där sand-clear har jag faktiskt aldrig hört talas om tidigare.
Usch, jag vet verkligen inte vad 7-kilosförpackningarna brukar kosta eftersom det brukar vara min pappa som hämtar hem dom eftersom jag oftast jobbar. Men det är billigare än 300 spänn/förpackning i alla fall.
Eftersom jag har turen att det säljs för häst här i närheten så har jag aldrig kommit på iden att handla i vanliga mataffärer. Det måste ju även bli sjukt mycket dyrare... Om det inte funnits i närheten så hade jag nog försökt beställa på postorder och i såna fall frön som säljes för hästar så att doseringar odyl. blir rätt.
Åh! går det att hitta i större förpackningar tror du? Du har möjligen ingen koll på vart?
Jag har suttit och försökt söka runt på internet lite men inte hittat något och nu börjar jag snart få spel på min sega modem uppkopling